• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
De nacht begint officieel om 0:00 en duurt t/m 5:59.
Als ie om 00.00 begint dan duurt ie ook tot 06.00, dat praat makkelijker. Maar dat is "in the eye of the beholder" voor mensen als mij begint de nacht om 04.00 en duurt tot 10.00 uur.
Dus zeg maar wat voor jou 06.00 uur is, dat is voor mij 10.00 uur. Daarom noem ik het ook altijd "vroeg opstaan" als ik er op 11.30 uit moet, want dat is voor mij omgerekend 07.30 uur. :D

sowieso nooit voor 02:00 uur.
Oh meer als mij dus. Dit is voor mij ook eigenlijk nooit of een zeldzaamheid.
Het wil 's zomers nog wel eens lukken rond 03.30 of 04.00 ik probeer dat dan ook te vervroegen, maar dat lukt niet altijd.

Goedemoggel Henli Schippels, tlanspolt hiel.
Inktvip zijn op. Wij heb alleen nog 5 kilo calamalis.
 
Ja is joet, moeten ook nog paal kistel walvis bij?
 
Ja een heel lang, warrig verhaal.

Eindigt het verhaal ook met, en ze leefden nog lang en gelukkig.

En laat het licht van kerstmis, je weg ook in het nieuwe jaar verlichten.
 
En in het kader van het verlichte pad, wat zijn onze wensen voor het nieuwe jaar?
 
Okay Okay, ik trap wel als eerste af 🥴
In plaats van de wereld aan een touwtje, Poetin aan een touwtje.
 
Nou nee, liever verlichting, geen politiek, want dan zijn er meer die aan een touwtje mogen incl. Zelenski.
 
Ik ga de discussie niet aan hoor tijger maar dit is geen politiek maar pure machtsmisbruik waar we allemaal last van hebben of krijgen, dit is de duistere weg en geen verlichte weg🫡
 
maar pure machtsmisbruik
Ja goed, maar daar maakt Zelenski zich dus ook schuldig aan door die pijpleidingen op te blazen en Rutte ook door het inlegvel naast zich neer te leggen en de EU ook door niet aan hun eigen voorwaarden te voldoen en ga zo maar door. ;)
Machtsmisbruik is ook politiek.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan