• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Honden slapen gemiddeld 12-14 uur per dag. Ik probeer dat te benaderen maar het lukt me maar steeds niet. :ROFLMAO:

Maar luieren op de bank kunnen wij tijgers ook uitstekend. 😄😄
 
Nog even dan is het donderdag.
Waarbij me invalt over hartkleppenvet gesproken... ik heb nog gekookt buikspek in de ijskast liggen.... toch maar even wat broodjes maken voordat het over een half uurtje al ontbijt heet. :D
 
Ha! 00.00 geweest, ik had het laatste woord van woensdag. :D
En ben wel mijn broodje vergeten dus nu dan toch maar ontbijten. ;)
 
@ouwelul
Er is helemaal niks mis met hartkleppenvet ;) ;) ;)
Ik moet toch iets recht zetten😘... dat patatje bagger heb ik reets weggescheten maar bezondig me daaraan zeg maar eens per per 3 maanden zo ongeveer. Kan niet slecht zijn toch?...:poop:
 
Laatst bewerkt:
ga cola maar eens koken dan hoef je geen cola meer.
 
Als ik thuis al Cola drink (zeldzaamheid tegenwoordig) is het Cola zero van de Lidl.
Gewone Cola is ook uitstekend te gebruiken om te poetsen, bijv. zeer geschikt om stuivers van vroeger weer blinkend mee te maken. :)
 
Als ik thuis al Cola drink (zeldzaamheid tegenwoordig) is het Cola zero van de Lidl.
Gewone Cola is ook uitstekend te gebruiken om te poetsen, bijv. zeer geschikt om stuivers van vroeger weer blinkend mee te maken. :)
dan weetje dat het troep is.
 
dan weetje dat het troep is.
Ja exact, dat is al vele jaren bekend.
Vroeger dronk ik bijna niets anders, maar opeens geen zin meer in en sindsdien bijna niet meer aangeraakt. Totdat ik eens Cola Zero van de Lidl probeerde en die was goed te pruimen. Dus zeer af en toe pak ik daar eens een pak van 6 flessen van, 1x per jaar misschien hooguit.

Ik drink veel van die zelfgemaakte dingens met prik.... ahja Sodastream.
 
Zie je hoe snel de tijd vliegt want vrijdagavond is zelfs al begonnen....
 
En daarna eventjes iets rust en dan oudjaar/nieuwjaar en dan gelukkig eindelijk weer rust en kunnen we ons langzaam gaan verheugen dat de lente er weer aan komt.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan