• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Ach mensen ieder nadeel heeft ook weer zijn voordeel.
 
Wie het onderste uit de kan wil halen, krijgt de deksel op zijn neus!
 
Als je de pan even omkiept ligt het onderste boven.
 
Omdat je geen melding krijgt van nieuwe reactie, moet ik er behoorlijk om denken, dit langdradig topic in de gaten te houden. Zo komt de ander ook ééns aan het woord, nietwaar!
Waar de één het vergeet, plempt de andere, een kreet!:p
 
Precies! Nu ben ik weer de laatste.
 
Kan van alles zijn, ook dat van Rubensky.
 
Wat is bij jouw uitslapen!
 
Voor Abraham weet ik het niet, voor mij is dat 15.00. Normaal sta ik zo rond 13.30 a 14.00 op. 😂 😂
 
Ik heb zaterdag even goed uit geslapen, toen stond ik om 8:00 op i.p.v. 7:00/7:30 :cool:
 
Black Tiger Dat is heel lang uitslapen. Waarschijnlijker is, dat het werk gerelateerd is.
 
Nah, alhoewel ik wel meestal 's nachts werk als ik aan 't werk ben, dat wel. Vannacht bijv. beetje gewerkt.
 
@prutser - uitslapen is voor mij iets meer dan 8 uur aaneengesloten te kunnen slapen tegenwoordig.
Het is al heel lang geleden, dat ik een gat in de zaterdag dan wel zondag sliep.
 
@prutser - uitslapen is voor mij iets meer dan 8 uur aaneengesloten te kunnen slapen

Lijkt mij ook zeer prettig om ééns 8 uur, aan één stuk door te slapen, maar helaas!
Sinds mijn Tia, stressinfarct, verschrikkelijke burn-out, dat alles in 1996, slaap ik ontzettend slecht.
Het is bij tijd en wijle, dramatisch!
 
Gaaaaap ..
 
Dat is vervelend om te horen Paul.
Gelukkig dat het laatste woord hebben nog iets goed maakt, maar dan moet je die wel hebben natuurlijk.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan