• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Soms kreeg ik bij de klant thee, ik werd daar altijd zo gammel van.
Neem mij niet kwalijk, prutser, maar dit zegt meer over u dan over thee.

Is dit wat u bedoelde met "Ik ben een houten Klaas"? :)
 
Het werk wat ik deed, vroeg zoveel energie, dan kon thee mij niet leveren, dat kon alleen koffie!
Dat zegt helemaal niks over mij persoonlijk.
Ik ben gek op muziek, maar bezit totaal geen ritmisch talent, om er op te dansen!
Daar zeggen we hier, houten klaas tegen.
 
Hallo prutser,

Houten Klazen kennen wij hier ook. Ik ben zelf een doelbewuste houten Klaas op sportgebied (levenslange sporthater).

Het woord ‘energie’ verbaast mij. Energie verkrijg je door goede voeding en goede nachtrust.

Ik denk zelfs dat ik van thee geen energie krijg, laat staan van koffie.

Koffie kan denkelijk wel een illusie van energie opwekken.

Overigens ben ook ik "gek op muziek".
 
Inderdaad, het woord energie is niet goed gekozen wat je van koffie krijgt.
Toen ik nog aan het werk was, dronk ik veel koffie, meer als 10 per dag om maar aan de gang te blijven.
Als ik een bak leut had gehad, kon ik er eerst weer tegen!
Mede door zeer hoge werkdruk, en veel stress!
Vergeet niet, ik stond alle dagen in weer en wind, en dan is een lekker warm bakje koffie, heerlijk!
 
Dan moet je gewoon een sterke borrel nemen, dan voel je je gelijk beter :joy: :joy:
Paar jaar geleden, heb wel ééns 'Nobeltje' gedronken, echt afschuwelijk spul, was net of je slokdarm/maag in brand stond. Nooit weer!
 
Paar jaar geleden, heb wel ééns 'Nobeltje' gedronken, echt afschuwelijk spul, was net of je slokdarm/maag in brand stond. Nooit weer!

Daarom kun je beter mixen, ik drink graag Bacardi of bruine rum gemixt met iets.
Maar zeker niet puur.
 
Rum/cola vind ik wel lekker. Ik nuttig trouwens geen drank meer. Geef er niets om!
 
Vanavond ga ik een biertje drinken en hoop ik iemand nog aan te treffen om hem een voortreffelijke vakantie te wensen in Indonesië.
 
Rum/cola vind ik wel lekker. Ik nuttig trouwens geen drank meer. Geef er niets om!

Ik vind het wel lekker om na een drukke week even een drankje te drinken.
Wel met mate natuurlijk en alleen in het weekend.
 
Vanavond ga ik een biertje drinken en hoop ik iemand nog aan te treffen om hem een voortreffelijke vakantie te wensen in Indonesië.

Hopelijk tref je de persoon nog, maar anders tref je in ieder geval een koud biertje aan ;)
 
En Abraham54, hoe was het biertje, en de persoon nog getroffen?
 
Biertjes waren lekker en vanavond ga ik weer er uit en zie ik de vakantieganger dit jaar voor het laatst.
 
Dat het biertje mag smaken, samen met de vakantieganger.
 
Zo lees ik het ook, maar dat zijn geen gedachten van Paul.
Dus zullen wij het verkeerd lezen.
 
Dat zien jullie inderdaad verkeert. Ik ben zelf al niet zo'n vleeseter, dus ik zet anderen ook daartoe niet aan! Samen een pilsje drinken, zonder dat de één de ander oppeuzelt!
 
Ik denk dat @Leono die komma over het hoofd heeft gezien. Als @prutser bedoelde dat je die vakantieganger zou opeten zou de zin niet kloppen vanwege de komma
 
Natuurlijk had ik de komma niet over het hoofd gezien.

Waar slaat dit nu weer op?

Kun je geen kopje thee drinken, samen met een koekje?

En dat men dan toch begrijpt wat je bedoelt?
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan