• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.
Ik dacht dat de storing was verholpen?
Of dat ging over een andere plaats.
 
Ik dacht dat de storing was verholpen?
Of dat ging over een andere plaats.
 
Ach het milieu. De dingen die echt zoden aan de dijk zetten hebben we zelf in de hand. Als iedere burger van de wereld die simpele dingen zou doen zijn we al een heel eind.
 
Daar zeg je wat, iedere burger. Dat is ook een deel van het probleem!
 
Laatst bewerkt:
De aarde zelf heeft in de loop van zijn bestaan warme en koude periodes afgewisseld en is daarmee natuurlijk niet gestopt.

Wat thans als hoax wordt gebruikt om de mensen meer te laten betalen is vanaf 1947 gerealiseerd.
Als de mens denkt voor god te kunnen spelen, door het weer op deze aarde te veranderen, dan is dat all lang gelukt.
 
Deze site wordt gehost door een computer die 24/7 aan staat.
 
Ik bedoel dat dat dan heel veel stroom kost en ook slecht voor het milieu is
 
Ik bedoel dat dat dan heel veel stroom kost en ook slecht voor het milieu is
Dan snap ik niet wat je hier zoekt. Dat je überhaupt internet hebt, allemaal heel 'slecht' voor het milieu!
Als je principes hebt, moet je de nadelen er van, ook accepteren en geen gebruik maken van internet.
 
Ik denk dat een router minder stroom verbruikt dan een server
 
Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat er veel dingen zijn waar je in stroom niet kan besparen.
 
Ik wilde alleen maar duidelijk maken dat er veel dingen zijn waar je in stroom niet kan besparen.

Dat vermoeden had ik al dat jij dat bedoelde.

De stroomkosten van de gemiddelde server in Nederland zullen zonder meer meevallen; Google is nu een heel grote server in Groningen aan het bouwen.

En heb je het over een land waar servers al meer energie gebruiken dan gemiddelde steden - kijk dan naar de VS, waar de NSA zoveel data uit de wereld opslaat, dat ze geregeld uit hun jas groeien.
 
Natuurlijk gebruikt een router minder stroom dan een server. Maar als je een server hebt heb je meestal ook een router nodig. Dus dan heb je ze nog een dubbel ook.
 
Zo, ik kwak hier ook maar ééns weer wat neer.
 
Dat heb je goed.
 
Dat dacht ik ook!
 
Bijna weekend 🍻
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan