• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost wie heeft nog een leuk car driving game??

Status
Niet open voor verdere reacties.

nielsms6

Why You Coming Fast?!?
Lid geworden
27 okt 2018
Berichten
85
Waarderingsscore
2
kijk ik zoek dus een spel waar je met auto`s kan rijden het liefst gratis en dan zou ik het wel leuk vinden als je ook auto`s kan kopen/unlocken enz en met natuurlijk een grote map dus wie weet een leuk spel??
 
Dan zou bijvoorbeeld GTA 5 iets voor jou zijn.
Alleen moet je wel het spel kopen, misschien kun je het voor weinig via de bekende verkoop sites kopen.
Voor 8 euro al te vinden, afhankelijk van jou speel mogelijkheid.

Gratis zal er misschien ook wel iets te vinden zijn, maar bij gratis spellen heb je altijd een risico op virussen en andere problemen.
 
Races in Grand Theft Auto Online

Races zijn een soort spelmodus die beschikbaar is in Grand Theft Auto Online . Ze kunnen alleen of met maximaal 15 (30 in verbeterde versie op PlayStation 4 , Xbox One en pc ) andere spelers worden gespeeld. Races geven de speler beloningen zoals JP , RP en contant geld , zelfs als de speler de race niet wint. Er zijn zes verschillende racemodi: Land Races, Air Races, Water Races, Bike Races, Stunt Races en Target Assault races.
 
Je hebt ook nog Need for Speed. Alhoewel je die wel moet betalen.
 
ja het lijkt me wel leuk als je cars moet unlocken door bevoorbeeld te racen en heb gta 5 al maar ben er op uitgespeeld man
 
heb gta 5 heel lang gespeeld
 

Vond ik wel grappig, wel uit 2012.
Free racing games zijn er niet echt, wel on-line maar die stellen weinig voor.
 
Kan je ergens steam accounts verkopen?
Want dan heb ik wel genoeg geld
 
Het verkopen van jou account is niet te gestaan.

Your Account, including any information pertaining to it (e.g.: contact information, billing information, Account history and Subscriptions, etc.), is strictly personal. You may therefore not sell or charge others for the right to use your Account, or otherwise transfer your Account, nor may you sell, charge others for the right to use, or transfer any Subscriptions other than if and as expressly permitted by this Agreement (including any Subscription Terms or Rules of Use) or as otherwise specifically permitted by Valve.
 
heb need for speed gedownload vind het wel leuk :D
 
Mooi, anders kun je altijd nog even in mijn link kijken voor iets anders!
 
Leuk dat je iets hebt gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan