• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wil me even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesdejonge

Junior lid
Lid geworden
9 dec 2008
Berichten
48
Waarderingsscore
0
Hallo, ik ben Kees uit Apeldoorn en wil me even voorstellen..

Bij deze dus!!!:smile:

Heb een brede computer belangstelling, we hebben thuis een aantal Windows machines waarvan een een laptop met behalve Vista ook nog een Linux er op (voor de leuk!!). Op het werk gebruik ik Mac computers want grafische industrie.
Ben gek op handige leuke gratis (echt gratis dus..Freeware) programma's en wat die Linux betreft: dit is nu de eerste Ubuntu (Xubuntu) versie die ik niet na een week gemold heb, dus een behoorlijk stabiele versie, deze nieuwste versie. Eerder altijd PClinuxOS gebruikt maar daar komt weinig nieuws van uit dus toen Wubie er was gelijk via Vista Xubuntu kunnen installeren...

enfin ik ben nog lang niet uitgekletst maar laat ik de rest voor andere momenten bewaren, misschien dat ik hier een daar een handje kan helpen met het beetje kennis wat ik heb.

Kees
 
Welkom :)
 
:welkom: op het forum Kees.
 
jullie zijn best wel heel erg aardig hier, wat een warm welkom,

dank :smile:
 
:welkom:
 
:welkom:, Veel plezier hier :)
 
welkum
 
Welkom Kees

Nationaal Computer Forum
Welkom
[highlight]Als je niet kunt uitblinken door talent, moet je door inspanning triomferen. :meeting:[/highlight]

[banana]Nationaal Computer Forum[/banana]
[evil]Ik ben niet altijd even aardig![/evil]

77-20080718-46c6b0.jpg


[mouse]Oh, nee h![/mouse]
:eek:
 
:welkom: :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan