• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

win 10 werkt niet naar behoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

hennie27

i`m just a girl!
Lid geworden
10 jun 2008
Berichten
570
Waarderingsscore
0
Hallo na een crash werkt mijn windows niet/amper meer ,
na de start kom ik op een leeg bureau blad met een knipperende onderbalk en windows start knop maar hier functioneert niks meer ,enigste optie is taakbeheer te starten en via daar kan ik in wat programma's komen en zelfs op internet .
Maar een opdracht geven of zoeken is weer niet mogelijk.
Ik heb herstel opties geprobeerd maar er zijn weer eens geen herstelpunten dus ook hier blijft niks over .
Hebben jullie nog een idee voor een reparatie tool of zo waarmee ik dit oplos of is het einde verhaal en moet ik daadwerkelijk terug na de fabrieksinstellingen ?

M.v.g. Hennie27
 
Hallo,

Ik zou zelf een schone installatie doen, zodat je weer een nieuwe Windows hebt.
Je kunt de Media creation tool eventueel op een usb stick zetten.
Zeker omdat jij geen herstelpunt hebt.
Ik zou wel voor de zekenheid belangrijke bestanden back-uppen.
Je kunt wel kiezen voor behoud van bestanden, maar voor de zekerheid.
Download Windows 10
 
Je kan eerst proberen via Opties en Geberuikers een nieuw admin account voor jezelf aan te maken.
Want ik vermoed eerder dat jouw gebruikersaccount corrupt is geraakt.
 
Ben bang dat het niet het enige probleem is,kreeg een crash bij aanmelden,blue screen : video fdr failure
 
Wat is er aan de crash vooraf gegaan?
Iets gedaan of veranderd?
 
Nee helemaal niks ,probeerde in te loggen
 
Ben bang dat het niet het enige probleem is,kreeg een crash bij aanmelden,blue screen : video fdr failure
Heb jij een foutcode erbij staan?
 
Wanneer heb jij de Windows update binnen gehaald?
Want het zou kunnen dat jij hier last van hebt.
Tweakers
 
Wanneer heb jij de Windows update binnen gehaald?
Want het zou kunnen dat jij hier last van hebt.
Tweakers
Vanochtend ,is daar ook op vast gelopen .maar de video crash fout was al vaker gebeurd afgelopen weken .
Denk dat het alles bij elkaar is.
 
Dus de crash komt dus door de update.
Wat betreft de video crash, kun jij in het logboek kijken om te zien wat voor foutmelding daar staat?
Kijk ook even in apparaat beheer of er geen gele driehoekje staat bij jou videokaart,
want het kan zijn dat het stuurprogramma niet goed werkt.
 
Is dat nog op te lossen als het door de update komt ?

Ik ga kijken of ik bij het logboek kan komen.

Thnx

Dus de crash komt dus door de update.
Wat betreft de video crash, kun jij in het logboek kijken om te zien wat voor foutmelding daar staat?
Kijk ook even in apparaat beheer of er geen gele driehoekje staat bij jou videokaart,
want het kan zijn dat het stuurprogramma niet goed werkt.
 
Klopt het dat jij straks zei dat de update niet gelukt was?
Welke Windows versie staat er momenteel op?
Typ in de zoek functie winver in en druk op enter.
 
Als je het via Windows update hebt in gehaald dan zal je daar geen problemen mee moeten hebben.

Microsoft is aware of a publishing issue with the October 10th, 2017 monthly security updates for Windows 10 version 1703 (KB4041676) andversion 1607 (KB4041691), and Windows Server 2016 (KB4041691) for WSUS/SCCM managed devices. Customers that download updates directly from Windows Update (Home and consumer devices) or Windows Update for Business are not impacted.

We have corrected the publishing issue as of the afternoon of October 10th and have validated the cumulative security updates. We recommend all customers take these cumulative security updates.
 
Klopt het dat jij straks zei dat de update niet gelukt was?
Welke Windows versie staat er momenteel op?
Typ in de zoek functie winver in en druk op enter.
Zoek functie werkt ook niet
 
Dan zal ik Windows erop opnieuw opzetten zodat hij weer goed werkt.


  • Download het hulpprogramma voor het maken van media en voer het vervolgens uit.
  • Selecteer Installatiemedia voor een andere pc maken.
  • Kies een taal, versie en architectuur (64 bits of 32 bits).
  • Volg de stappen voor het maken van het installatiemedium en selecteer vervolgens Voltooien.
  • Sluit het installatiemedium dat u hebt gemaakt aan op uw niet-werkende pc, en zet het aan.
  • Geef op het initiële installatiescherm uw taal en andere voorkeuren op en selecteer Volgende. Als u het installatiescherm niet ziet, is uw pc mogelijk niet geconfigureerd voor opstarten vanaf een station. Raadpleeg de website van de fabrikant van uw pc voor meer informatie over het wijzigen van de opstartvolgorde van uw pc en probeer het opnieuw.
  • Selecteer Uw computer herstellen.
  • Selecteer in het scherm Kies een optie de optie Problemen oplossen. Daar kunt u:
    • Maak gebruik van een systeemherstelpunt door Geavanceerde opties > Systeemherstel te selecteren. Hierdoor worden onlangs geïnstalleerde apps, stuurprogramma's en updates verwijderd die mogelijk problemen op uw pc veroorzaken. Het herstellen vanaf een herstelpunt heeft geen gevolgen voor uw persoonlijke bestanden.
    • Selecteer Deze pc opnieuw instellen om Windows 10 opnieuw te installeren. Hiermee worden de apps en stuurprogramma's verwijderd die u hebt geïnstalleerd, evenals de wijzigingen die u hebt aangebracht in uw instellingen. Maar u kunt ervoor kiezen om uw persoonlijke bestanden te behouden of te verwijderen
 
Dan zal ik Windows erop opnieuw opzetten zodat hij weer goed werkt.

Ik denk dat er niks anders op zit ,ik ga eerst even alle gegevens overzetten naar een andere pc en dan maar opnieuw beginnen.

Bedankt,groetjes



  • Download het hulpprogramma voor het maken van media en voer het vervolgens uit.
  • Selecteer Installatiemedia voor een andere pc maken.
  • Kies een taal, versie en architectuur (64 bits of 32 bits).
  • Volg de stappen voor het maken van het installatiemedium en selecteer vervolgens Voltooien.
  • Sluit het installatiemedium dat u hebt gemaakt aan op uw niet-werkende pc, en zet het aan.
  • Geef op het initiële installatiescherm uw taal en andere voorkeuren op en selecteer Volgende. Als u het installatiescherm niet ziet, is uw pc mogelijk niet geconfigureerd voor opstarten vanaf een station. Raadpleeg de website van de fabrikant van uw pc voor meer informatie over het wijzigen van de opstartvolgorde van uw pc en probeer het opnieuw.
  • Selecteer Uw computer herstellen.
  • Selecteer in het scherm Kies een optie de optie Problemen oplossen. Daar kunt u:
    • Maak gebruik van een systeemherstelpunt door Geavanceerde opties > Systeemherstel te selecteren. Hierdoor worden onlangs geïnstalleerde apps, stuurprogramma's en updates verwijderd die mogelijk problemen op uw pc veroorzaken. Het herstellen vanaf een herstelpunt heeft geen gevolgen voor uw persoonlijke bestanden.
    • Selecteer Deze pc opnieuw instellen om Windows 10 opnieuw te installeren. Hiermee worden de apps en stuurprogramma's verwijderd die u hebt geïnstalleerd, evenals de wijzigingen die u hebt aangebracht in uw instellingen. Maar u kunt ervoor kiezen om uw persoonlijke bestanden te behouden of te verwijderen
 
Ik neem dat dat jij een tweede computer in huis hebt, om dit te doen?
Aangezien jij hier ook berichten kunt plaatsen.
 
Ik plaats hier via mijn telefoon,maar ik heb idd meerdere pc .maar kan gek genoeg wel gewoon mijn computer in alleen werkt het Windows startknop bureau blad en zoekfunctie etc niet kan wel sommige dingen openen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan