• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Win 10 zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
jij dient bij volume1 de letter C weg te halen ..
de letter E bij volume2 dien jij te hernoemen naar C

je opdrachtregel bij volume 1 is remove letter=C >enter
je opdrachtregel om de C toe te wijzen aan volume 2 is assign letter=C > enter
 
Heel raar, heb de letters geassignd zoals je hebt aangegeven.
Maar het reset zichzelf telkens, ik assign alles en als ik het opstart gebeurt hetzelfde als de hele tijd.

Als ik dan de PC opnieuw opstart en de volumes of disk bekijk staan ze weer als eerst, dus C is weer E en andersom
 
dan zit er niets anders op dan een verse installatie..
 
Dus dan selecteer ik de knop ''Herstellen met installatiekopie''?

**Ik bedoel inplaats van ''Uw computer herstellen'' in het begin scherm, Nu installeren klikken?
In het scherm in de onderstaande foto.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    3,7 MB · Weergaven: 5
ja je klikt nu op installeren .. en je selecteert vervolgens de grootste partitie
 
Krijg een melding, zie foto.
En al me bestanden staan nog op de disk, die eerst formatteren of?

** welke optie moet ik selecteren?

1. Upgrade: WIndows installeren en bestanden, instellingen en toepassingen behouden.
of
2. Aangepast: alleen Windows installeren (geavanceerd)

** Bij optie 1 krijg ik de melding:

De upgrade-optie is niet beschikbaar als u de pc opstart via Windows-installatiemedia.
Als er al een exemplaar van Windows op deze computer is geïnstalleerd en u wilt een upgrade uitvoere, verwijder u de installatiemedia en start u de computer opnieuw op. Zodra windows normaal is opgestart, plaats u de installatiemedia en start u Windows setup.

** Bij optie twee krijg ik het probleem van de onderstaande foto.
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    3 MB · Weergaven: 5
Laatst bewerkt:
wil jij je bestanden behouden dan dien je effe het opnieuw installeren uit te stellen en op te starten vanaf een Linux live cd of usb om zo je bestanden ( muziek; foto's, films, afbeeldingen , documenten ) over te zetten naar een andere schijf ..programma's kun je dus niet over zetten !

zeg je nee ik ga gewoon voor een verse instal dan is het best dat je al de partities verwijderd zodat je een niet toegewezen ruimte verkrijgt ..
éénmaal je deze niet toegewezenruimte verkregen heb klik je gewoon op verder gaan en zullen de nodige partities gewoon weer aangemaakt worden met de juiste letter toegewezen !
 
Het heeft gewerkt allemaal, super bedankt voor alle hulp.
Windows staat erop, en zit sinds een week eindelijk weer op het bureaublad haha.

Zijn er nog andere dingen die ik moet installeren, updaten etc? Drivers of andere dingen voordat ik weer aan de slag ga met me pc.
 
updaten moet je zo wie zo
de drivers zouden aanwezig moeten zijn ...
werkte je eerder gewoon met de aanwezige Windows Defender of had jij een andere beveiliging ...
*ben blij voor je dat het gelukt is .. en hopelijk heb jij je les geleerd (in de positieve zin dan wel )
 
Ja heb zeker wel een aantal dingen geleerd.
Ik had Windows Defender en daarnaast een Bitdefender licentie, Bitdefender heb ik zojuist weer geinstalleerd etc.

Hoe en wat, waar kan ik zien betreft het updaten?
 
via start >instellingen>bijwerken en beveiliging >Windows update "naar update's zoeken "
klik je op activering dan zie je ook dat deze digitaal geactiveert werd ..
klik je na instellingen op systeem en vervolgens op info en je scrolt naar onderen dan zie de info van dit systeem .. indien je systeem up to date is dan draai je versie 1809 built 17763.475
*eind deze maand verkrijgen we dan versie 1903
 
corretie wanneer je systeem up to date is draai je built 17763.503
 
Super, er word nu het een en ander geupdate waaronder ook Win 10.
Bedankt voor alle hulp, ben blij dat ik het weer aan de praat heb gekregen allemaal.
 
graag gedaan ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan