1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hulpvraag Win 7 geen mogelijkheid tot nieuwe setup

Discussie in 'Windows 7' gestart door schorpioen40, 3 aug 2017.

1. schorpioen40

schorpioen40 Enthousiast

Dell PP39L studio 1558 met Win7 Home.
    Bij installeren van Win7 Ultimate is een probleem opgetreden:Setup downloaden daarna win installeren 20%
    toen is de stroom uitgevallen ....Opnieuw Ultimate proberen te installeren krijg de melding Setup niet mogenlijk.Daarna keuze Win7 setup en Win 7 opstarten.Wederom setup niet mogelijk ook andere beturingssysteem (win10) geprobeerd maar Geen setup mogelijk!!
    Hoe kan ik dit oplossen???
    Mvg schorpioen40

2. Rubensky

Rubensky Moderator Medewerker

Misschien gaat er iets mis met de harde schijf? Is het mogelijk dat je deze eens formatteert en het dan nogmaals probeert?

3. aarie25

aarie25 Heeft veel posts

Ik kan het mis hebben, maar als jij Home gebruikt, kun je dan Ultimate er wel overheen zetten?
    Of wil jij 2 aparte versies erop hebben?

4. schorpioen40

schorpioen40 Enthousiast

Ik heb een nieuwe schijf geplaatst maar nu mist hij de Bootmgr.waar haal ik die vandaan??
    Kan ik misschien nu een nieuwe Win 10 plaatsen??
    Mvg schorpioen40

5. schorpioen40

schorpioen40 Enthousiast

Aarie ik heb nu een nieuwe schijf geplaatst maar krijg nu de melding Bootmgr ontbreekt hoe los ik dit op??
    Kan ik ipv van de Win7 ultimate een nieuwe win10 installeren??
    Mvg schorpioen40

6. Lange Pier

Lange Pier NCF Goeroe

Met een DVD of USB stick opstarten waar de W7 installatiebestanden op staan, W10 kun je alleen na een upgrade in het verleden nu gratis installeren.
    Of met een truukje maar dan moet eerst W7 erop staan.

7. schorpioen40

schorpioen40 Enthousiast

Lange Pier geld dit ook voor een nieuwe Win10 Home???

8. Lange Pier

Lange Pier NCF Goeroe

Wat is nieuw?
    Snap de vraag niet.

9. artstudiog

artstudiog Gewaardeerd

Upgrade van windows 7 Ultimate naar Windows 10 is niet gratis volgens Microsoft. Heb er zelf nog geen ervaring mee. Heb je nergens een Windows 7 home of pro licentie? Dan kan je wel gratis windows 10 installeren. Bootmgr wordt automatisch geïnstalleerd bij een propere nieuwe installatie vanuit een USB/DVD.

10. Emi

Emi NCF Goeroe

toen men destijds gedurende 1 jaar gratis kon upgraden (nu nog steeds mogelijk via ondersteunende technologieën) heb ik hier eens de Windows 7 ultimate geupgraded naar de Windows 10 en verkreeg de Pro versie .
    *het betreft hier wel om een Retail te gaan ..
    *gebruik al van toen de Windows 7 uitkwam een Retail licentie en deze deed het ook bij het upgraden naar de Windows 8 - 8.1 - 10

11. aarie25

aarie25 Heeft veel posts

Maar waarom jij Ultimate erop hebben? Aangezien jij er Home op had staan.
    Je zou toch Home erop kunnen zetten, want daar heb jij als het goed is een productcode van en dan zou je eventueel naar Windows 10 kunnen gaan met de Link van Emi.

Deel Deze Pagina