• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Win 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

ibrahimbenyahya

Gevestigd lid
Lid geworden
3 nov 2008
Berichten
303
Waarderingsscore
0
hallo,
ik wil win98 op mijn laptop instaleren compaq armada 64 mb. Maar omdat ik volgens mij ervoor puppylinux erop heb gedraait, moet ik hem eerst nog formateren. En als ie bij 100 % is dan zegt ie opeens dat er een probleem is met mijn harde schijf???
DIT KOMt er precies te staan:An error was detected while formatting your primary hard disk partition.

pz ibrahim
:surrender:surrender
 
hohoho
kan het iets langzamer. En ik heb alleen een win98 cd. en welke vann de 4 bootflop heb ik nodig. En ik wil de HD niet verdelen. Il hem uit n stuk laten bestaan
--- automatische edit ---
Volgens mij hbe ik het. Dankejewel. Als het niet lukt dat horen jullie wel van me.

THNX
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hohoho
kan het iets langzamer. En ik heb alleen een win98 cd. en welke vann de 4 bootflop heb ik nodig. En ik wil de HD niet verdelen. Il hem uit n stuk laten bestaan
--- automatische edit ---
Volgens mij hbe ik het. Dankejewel. Als het niet lukt dat horen jullie wel van me.

THNX

Er is maar 1 bootflop voor 98 en ik praat niet over meerdere partities alleen als optie.

Indien je de bootfloppy's voor XP gaat gebruiken gaat dat niet lukken voor 98.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan