jannijssen49
Gevestigd lid
- Lid geworden
- 4 mrt 2006
- Berichten
- 216
- Waarderingsscore
- 0
Sinds enige tijd is mijn internet op mijn Dell Optiplex 755 niet vooruit te branden. Vaak krijg ik de melding (in Google Chrome) dat een pagina niet geopend kan worden.
Volgens mijn Ziggo abonnement zou ik 250 Mbps snelheid moeten kunnen halen, die ik op mijn laptop met gemak ook haal.
Als ik echter op deze pc een speedtest uitvoer, komt de downloadsnelheid meestal niet boven de 20 Mbps terwijl de uploadsnelheid weer wel rond dezelfde waarde aangeeft (die vlgs abo 25 Mbps is).
Ik heb al geprobeerd via de Ziggo community een oplossing te vinden, maar helaas dat heeft geen resultaat opgeleverd.
Ik heb het gevoel dat er illegale software op de achtergrond draait, maar harde bewijzen heb ik daar niet voor gevonden. Dus misschien zit ik wel helemaal verkeerd met die gedachte .
Daarom ga ik hier te rade, in de hoop dat jullie me wel kunnen helpen.
Ik heb de Farbar Recovery Scan Tool gedownload en laten draaien, conform de beschrijving en de aangemaakte bestanden hier als bijlage toegevoegd.
Overigens werkte de link in de Thread niet en heb ik de software via een andere site gedownload.
Volgens mijn Ziggo abonnement zou ik 250 Mbps snelheid moeten kunnen halen, die ik op mijn laptop met gemak ook haal.
Als ik echter op deze pc een speedtest uitvoer, komt de downloadsnelheid meestal niet boven de 20 Mbps terwijl de uploadsnelheid weer wel rond dezelfde waarde aangeeft (die vlgs abo 25 Mbps is).
Ik heb al geprobeerd via de Ziggo community een oplossing te vinden, maar helaas dat heeft geen resultaat opgeleverd.
Ik heb het gevoel dat er illegale software op de achtergrond draait, maar harde bewijzen heb ik daar niet voor gevonden. Dus misschien zit ik wel helemaal verkeerd met die gedachte .
Daarom ga ik hier te rade, in de hoop dat jullie me wel kunnen helpen.
Ik heb de Farbar Recovery Scan Tool gedownload en laten draaien, conform de beschrijving en de aangemaakte bestanden hier als bijlage toegevoegd.
Overigens werkte de link in de Thread niet en heb ik de software via een andere site gedownload.