• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 accountnaam klopt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Malfidus

Nieuw lid
Lid geworden
10 okt 2016
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Na de installatie van Windows 10, heb ik per abuis de verkeerde accountnaam gekozen. I.p.v. (bijvoorbeeld) DeKanibalen heb ik Kanibalen ingetikt met het juiste ww voor DeKanibalen. Omdat ww en account naam niet kloppen, heb ik niets kunnen bevestigen. Maar kan ik niet meer inloggen.
Daarvoor logde ik in zonder accountnaam, maar sindsdien kom ik niet meer bij mijn bestanden.
De pc was van mijn ex en ik heb geen zin om bij hem te moeten bedelen voor de originele windows schijf, want een noodopstart middel heb ik nog niet gemaakt.

Weet iemand hoe ik dit kan herstellen en weer normaal op mijn pc kan werken?

Alvast bedankt.
 
Na de installatie van Windows 10, heb ik per abuis de verkeerde accountnaam gekozen. I.p.v. (bijvoorbeeld) DeKanibalen heb ik Kanibalen ingetikt met het juiste ww voor DeKanibalen. Omdat ww en account naam niet kloppen, heb ik niets kunnen bevestigen. Maar kan ik niet meer inloggen.
Daarvoor logde ik in zonder accountnaam, maar sindsdien kom ik niet meer bij mijn bestanden.
De pc was van mijn ex en ik heb geen zin om bij hem te moeten bedelen voor de originele windows schijf, want een noodopstart middel heb ik nog niet gemaakt.

Weet iemand hoe ik dit kan herstellen en weer normaal op mijn pc kan werken?

Alvast bedankt.

vraag je heb je het hier over een admin account ge koppelt aan een microsoft accunt ?
Of een lokaal account ?
 
Kan je even iets duidelijk maken. Kan je nu wel of niet in de computer? Is alleen de naam verkeerd of ben je ook het wachtwoord kwijt?
 
Wat is het antwoord op mijn vraag??
 
Accountnaam wijzigen


De naam van een gebruikersaccount (in onderstaand voorbeeld respectievelijk Menno en Menno Schoone) kan altijd nog achteraf worden gewijzigd. Bij een lokaal account via het configuratiescherm, onderdeel Gebruikersaccounts, link Uw accountnaam wijzigen en bij een Microsoft-account online via de pagina https://account.microsoft.com/profile#/, link Naam bewerken.
 
Accountnaam wijzigen


De naam van een gebruikersaccount (in onderstaand voorbeeld respectievelijk Menno en Menno Schoone) kan altijd nog achteraf worden gewijzigd. Bij een lokaal account via het configuratiescherm, onderdeel Gebruikersaccounts, link Uw accountnaam wijzigen en bij een Microsoft-account online via de pagina https://account.microsoft.com/profile#/, link Naam bewerken.

Dank, hier ga ik mee aan de slag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan