• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost windows 10 home 64 bit versie

Status
Niet open voor verdere reacties.
ALTIJD eerst je data (mijn documenten, afbeeldingen, enz) naar een externe drager backuppen voor je begint. Dit kan je best regelmatig doen zodat je persoonlijke data steeds op 2 verschillende plaatsen worden bewaard. Is ook belangrijk dat je die externe backup NIET aan de pc laat hangen maar ergens in huis verstopt/wegsteekt, anders heeft het geen zin dat alles op 2 plekken bewaart.
 
-Systeem herstel staat ingeschakeld bij mij.
-De update zoals door jullie beschreven met gebruikmaking van een usb stick is volledig gelukt ik heb nu versie 1909 build 18363.693 iets wat me tot heden via normale updates niet lukte en ik een foutmelding kreeg, ik begrijp hieruit dat ik bij volgende updates op dezelfde manier te werk kan gaan als het via normale update toepassing niet lukt?
in ieder geval dank aan allen die me hielpen, het probleem lijkt me opgelost en kan in die zin ook afgesloten worden.
catmen
 
Fijn dat alles is gelukt, ik wens je veel plezier met de nieuwe versie.
 
Ik heb toch nog even een vraagje, bij de upgrade zoals door jullie beschreven en die volledig gelukt is staat er sinds toen ook een nieuw icoon op mijn bureau blad (zie bijlage) windows 10 updateassistent, mag dat daar blijven staan, zal ik deze assistent nog kunnen gebruiken voor updates of zal ik in de toekomst toch via Start>instellingen>bijwerken & beveiliging bij voorkeur gebruiken?
thx
catmen
 

Bijlagen

  • update assistance.JPG
    update assistance.JPG
    15,6 KB · Weergaven: 11
Heeft verder geen belang dacht ik. Als windows juist ingesteld is zoekt deze ook zonder deze tool naar updates. Ik heb die nog niet tegengekomen op mijn pc's. Ik update ook via bijwerken en beveiliging als de update niet doorkomt. Ook een mogelijkheid is als de update niet lukt deze alsnog te updaten met de USB-stick van media creation tool (deze heb je nu).
 
Die kun je gewoon verwijderen.
Dat doe ik ook altijd als ik bij iemand een upgrade heb uitgevoerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan