• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 komt er aan op 29 juli

Status
Niet open voor verdere reacties.
@vanschagen ik durf daar niet op te antwoorden !
jouw veronderstelling dat ik veel weet klopt niet ..!

zelfs weet ik niet waarvoor de Hantek 6022 be scoop gebruikt kan worden ...
 
Waarom zouden ze bij Microsoft drivers gaan lopen maken voor een externe USB device...........:wacko:
En wie zou hier om dit forum weten welke drivers er gaan worden meegeleverd, zou knap zijn, de eerste echte helderziende.

Drivers zijn alleen voor de interne hardware en die komen ook nog eens van de makers ervan, Microsoft labelt ze alleen.

Hier t.z.t. maar kijken.
http://www.hantek.com/en/ProductDetail_2_31.html
 
Ah, OK, dat vroeg ik me al af maar vergat het steeds te checken. Mijn huidige PC met W8.1 loopt alweer zo'n 7 jaar mee, eigenlijk zo goed als probleemloos, maar het wordt nu toch eens tijd een nieuwe bak aan te schaffen. Had W10 al gereserveerd, zoals velen, maar die kun je op een nieuwe PC dus niet activeren. Nou ja, dat zal dus weer een nieuwe OEM-versie moeten worden.

Wat ik eerder heb geschreven is ook niet meer waar.
Het schijnt straks heel goed mogelijk te zijn de gratis verstrekte Windows 10 licentie ook te migreren naar hele nieuwe hardware, vermits Windows 10 in de oude computer verwijderd is!
Overigens, wordt de nieuwe hardware met Windows 10 geleverd, is er natuurlijk al helemaal geen probleem.
 
@Emi een oscilloscoop is om stroom te laten zien :)
@Lange pier ja die link ken ik ook hoor ,maar bedankt
 
Ik zie net op Hantek site dat mijn oscilloscoop ook op windows 8 zou moeten kunnen draaien.
Betekent dit dat hij ook op windows 10 zou moeten draaien???
 
wellicht kan deze dan ook op de Windows 10 draaien ..
werd er ook naar de Windows 8.1 verwezen op de Hantek site ?
 
Ik heb tot op de dag van vandaag geen icoontje onderin de taakbalk en ook geen update bij windows update om windows 10 te reserveren. De laptop heb ik nog niet gecheckt dus weet niet of ik hem daar al wel heb.
Ik voldoe aan de onderstaande eisen, en volgens mij ook aan de voorwaarden om hem te kunnen installeren.
C-schijf heeft nog 50 gb vrij van de 100gb.
Windows 7 home premium SP1
Updates staan gewoon ingeschakeld.
En ik heb een legale versie.


Waarom zie ik de app Windows 10 downloaden niet?

Als je de app Windows 10 downloaden niet ziet, kan dat een van de volgende redenen hebben:

Windows 7 SP1 of Windows 8.1 Update is niet op je apparaat genstalleerd.
Windows Update is uitgeschakeld of is niet geconfigureerd om updates automatisch te ontvangen.
Je hebt de noodzakelijke Windows Update-functionaliteit geblokkeerd of verwijderd.
Er is geen legitieme Windows op je apparaat genstalleerd.

Het installeren of activeren van Windows Update en het installeren van alle beschikbare updates lost de eerste drie punten op. Heb je meer hulp nodig? Ga dan naar ons Windows Community Forum.

Op pcs waarvan we hebben vastgesteld dat deze niet geschikt zijn voor Windows 10, zal de app Windows 10 downloaden niet vr 29 juli 2015 zichtbaar zijn. Na 29 juli 2015 zullen wij het pictogram op de taakbalk activeren. Zo kun je op het moment dat het je schikt controleren of je pc compatibel is.

Als je apparaat deel uitmaakt van een onderwijs- of bedrijfsnetwerk, vraag dan je IT-medewerker hoe de upgrade naar Windows 10 verloopt.
 
@Roxmarie ook jij krijgt de upgrade aangeboden dit jaar en dit via de updates het zal bij u dan wel iets latere zijn dan voor diegene die een reservatie hebben gedaan maar hij komt er aan ..
lees dit eens door Windows 10 veel gestelde vragen en zeker de vraag " Kan ik ook zonder te reserveren de gratis Windows 10 upgrade krijgen? "

--- Update ---

dit wil zeggen indien je pc voldoet aan de minimum vereisten !
 
Op de site van de leverancier bij wie ik mijn nieuwe PC wil laten assembleren zag ik dat W10 64 bit daar zo'n 114 Euro gaat kosten. Toch veel geld. In principe moet het toch mogelijk zijn mijn huidige W8.1, via een telefoontje naar Microsoft, op m'n nieuwe PC te installeren en van daaruit gratis te upgraden naar W10. Of zie ik dat verkeerd? Is zo'n upgrade van W8.1 naar W10 trouwens net zo goed als een echte clean-install vanaf DVD?
 
@Sjobyl is jouw huidige pc met de Windows 8.1 een merk pc ?
indien dit dus een merk pc is dan kun je deze dus niet op je nieuw systeem voorzien .
 
Nee hoor, geen merk-PC, ook geassembleerd met zelf gekozen componenten, net zoals m'n nieuwe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan