• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10-Update sloopt Startknop

Status
Niet open voor verdere reacties.
De laatste keer dat ze bij mij aanbelden, twee oudere dames, vroeg ik meteen of volgens hun de wereld nog steeds vergaat.
Dat beaamden zij, dus ik zei weer, dan zijn we klaar.
Succes bij het volgende bezoek wenste ik hun ook nog.
 
Bij mij belden 2 jehova-mannen aan. Ik was in de tuin bezig en van mij mochten ze hun verhaal houden. Na een kwartier heb ik gevraagd of ze intussen wilden meehelpen. Aldus geschiedde! Na nog een kwartier vroegen ze of ik nog wel wist wat ze vertelden. Nee dus , en toen gingen ze maar weg. Aardige mannen, hoor.
O, en ik ken van die mensen die jij beschrijft, quandor!
 
Krijg net een mailtje van een bevriende IT'er
met de mededeling even wachten om de nieuwste Update te installeren
Er word melding gemaakt van "Windows 10-Update sloopt Startknop
Het zou gaan om Update KB4517389 OM DEZE NOG NIET TE INSTALLEREN

Ik heb (puur voor de gein) de afgelopen 3 dagen een whatsapp rondje gemaakt bij familieleden, vrienden, kennissen en mensen voor wie ik hun computers bijhoud. Geen van allen (ongeveer 30 betrokkenen) had / heeft problemen ondervonden na de laatste update. Representatief aantal? U mag het zeggen..…...

I'll rest my case.
 
Misschien moet jij er dan zelf ook niet op reageren -> Ook hier geen problemen met de startknop.
Want je reageert nu een beetje dubbel.
Ik denk van niet Arjan, het probleem met de startknop is een spelend probleem waar kort aan gerefereerd werd. En ja, ik heb op het punt gestaan het topic te splitsen. Misschien had ik dat achteraf wel moeten doen.
 
NIET constant aan de instellingen zitten en / of software downloaden en installeren waarvan het internet 'zegt' dat je het nodig hebt...........?
Hier ben ik het volkomen mee eens.

Heb nu al ongeveer 2 jaar alle overtallige progamma’s van de computer afgegooid.
En nu voor het eerst weer een klein probleempje gehad op mijn Desktop.
Ik had geen printer meer opzitten,dus vermoeilijk door de update gekomen.
Heb het eventjes weer geinstalleerd,en het werkt weer.

Op mijn Laptop geen problemen gehad met de update.
 
@DrenthseHeide : het lukt mij maar niet om die stelling tussen de oren te krijgen van forumbezoekers. Ik ben helemaal geen 'ultimate' computerdeskundige, maar door met mijn vingers van allerlei instellingen af te blijven, geen nodeloze appjes te downloaden en vooral geen goedbedoelde registertweaks door te voeren, draaien mijn systemen al meer dan 25 jaar eigenlijk probleemloos (op een enkele keer na en ja, daar had ik dan voor het herstel mijn meest recente systeemmirror voor.)

Met Windows '95 had ik steeds 'ruzie', net zoals ik dat continue met Windows ME had, maar alle andere versies hebben hier altijd als een tierelier gedraaid. XP en 7 vond ik wel érg goede / stabiele versies.
8 is de enigste versie die ik nooit heb gehad, dus daar kan ik niets over 'zeggen'. Verder alle versies gebruikt sinds 3.0 (Nu ik terugdenk aan 3.0 en 3.1, wat waren wij toch allemaal 'sloebers' met die hopeloze Windowsversies.) Als ik toen wist wat ik nu weet.................. zucht.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan