• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 10 update verwijdert Bluetooth drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouzywouzy

Vaak hier
Lid geworden
7 nov 2010
Berichten
591
Waarderingsscore
1
Hallo iedereen

Hopelijk kunnen jullie me helpen met een probleem waar ik al een tijdje last van heb.

De updates van Windows 10 hebben weeral eens mijn Bluetooth drivers verwijderd en ook uit device manager. Vroeger werden de juiste drivers na een aantal dagen terug op de achtergrond gedownload en was het probleem weg maar dit gebeurt niet meer.

Het gaat om de onboard Bluetooth van mijn moederbord, nl. Asus maximus hero VIII Alpha. Het Bluetooth Apparaat zelf is van Qualcomm Atheros.

Ik heb Windows 10 een tijdje terug opnieuw geïnstalleerd, misschien dat er iets corrupt was geraakt over de jaren heen en dat heeft een tijdje gewerkt maar sinds een week is het probleem terug. Ook de drivers vanop de site van Asus werken niet. De map is wel geïnstalleerd in de folder Program files (x86) maar in device manager is er geen spoor van terug te vinden.

Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Alvast heel erg bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan