• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Windows 10 versie 1903 - de mei upgradeversie - is beschikbaar gesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt veel opvallende wijzigingen zijn er niet. Voor mij viel alleen het vernieuwde zoekvenster op en de app jouw telefoon werkt nu voor het eerst zoals het hoort zonder problemen. Echter de update veroorzaakte dan weer op mijn laptops problemen met Norton security account, deze zijn nog niet opgelost maar de virusbeveiliging werkt nog.
 
@Sjobyl
Nou super blij , niet echt nee
het is weer zoiets van opgedrongen worden door Microsoft, waarom niet W7 nog een paar jaartjes door laten gaan, ik had mijn Pc tjes allemaal Top in orde
Maar zoals altijd je ontkomt niet aan de vernieuwingen, je moet mee met de Tijd of wel vooruitgang
na verloop van tijd zal men best gewend zijn aan de vele vernieuwingen.
En nu maar wachten, op Windows 11 ??:laughing::laughing:
 
De grootste wijzigingen die ik merkte zijn de fouten die in de vorige versie zaten … die zijn allemaal weg. Ik heb al drie pc's van klanten onder handen genomen sinds de laatste upgrade. Er waren de afgelopen maanden (eentje zelfs nog van versie 1803) wat kleine onhebbelijkheden in geslopen en die zijn nu allemaal weg waaronder driver issues of onderdelen die niet herkend werden. Dus, bij kleine probleempjes … gooi gewoon de versie 1903 erover (via Media Creation Tool) - ook op een reeds bijgewerkte versie - en je zal merken dat vele foutjes verdwenen zijn. Nadien niet vergeten om de laatste updates bij te werken naar de nieuwste build.
 
Ik had ook niet echt verwacht dat er nog een nieuwe versie kwam. De grote "updates" van Windows 10 heten ook geen Service Packs meer dus zo'n soort systeem zit er al vanaf het begin in
 
@artstudiog,

Toch zijn er veel problemen met verschillende drivers na de upgrade. Er wordt dan ook aangeraden eerst de laatste drivers te installeren voordat je de upgrade gaat doen.
Maar dan nog kunnen er grote problemen komen.
Ik kan zo snel niet de sites vinden waar ik dat afgelopen weekend heb gelezen.
 
De een is juigend hoe nu de map downloads is ingericht, ik vind het maar niks.
Het is voor mij nu zoeken naar de map die ik nodig heb.
 
In de verkenner op de map downloads gaan staan en dan in de menubalk boven kies je voor "Beeld" … je klikt dan op "groeperen op" en kies "geen"
 
Maak je toch zelf uit welke map je gebruikt voor de downloads......
 
In de verkenner op de map downloads gaan staan en dan in de menubalk boven kies je voor "Beeld" … je klikt dan op "groeperen op" en kies "geen"

Helpt niet al je iets download, dan is de Windows instelling weer actief.
 
De een is juigend hoe nu de map downloads is ingericht, ik vind het maar niks.
Het is voor mij nu zoeken naar de map die ik nodig heb.
Ik vind het ook niet fijn, en krijg het niet meer zoals het was. Eerst de mappen op datum vervolgens de bestanden eronder op datum. Ik heb de groepering eruit gekregen, maar niet zoals ik het wil dus. Nee ik zoek me rot.
 
Als je nu zelf een download map aanmaakt, kan ook op een andere partitie, en je verteld dat ook aan je browser dan komen ze daar, ook als je een melding krijgt wat je met het bestand wil doen, niet gelijk installeren maar opslaan in de door jou gekozen map.
 
Groot zoekveld in taakbalk kun je veranderen zoals vroeger, links op taakbalk, zoeken en daarna zoekpictogram weergeven.
 
Als je via Services>>Windows Search uitschakeld (i.v.b. met een SSD schijf b.v.) dan krijg je in de taakbalk weer een klein vergrootglas te zien (weg dus met een groot zoekveld).
 
Waarom moeilijk maken als het gemakkelijk kan.11638
 
fredjeh je heb gelijk, mijn advies is niet correct.

Via taakbalk >>zoeken>>zoekpictogram weergeven. Dat is de juiste manier.

Sorry.
 
Ik blijf bij W7 32Bit, punt uit, XP was al betrouwbaar.
 
Ik blijf bij W7 32Bit, punt uit, XP was al betrouwbaar.
Dat kan natuurlijk, maar na 14 januari 2020 zal je er alles aan moeten doen om Windows 7 veilig te houden in verband met het gegeven dat de ondersteuning per vermelde datum stopt.
 
Heb de update nu ook binnen. Hij is alleen niet blij met ClassicShell. Ik krijg de melding in rood. Als ik die weg klik werkt ClassicShell gewoon.
Is er een eenvoudige truc om die waarschuwing niet meer te krijgen?
Of moet ik CS ivm veiligheid maar verlaten omdat er geen updates meer komen?
 
Hij zou gewoon met de 1903 versie moeten werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan