• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 7 drivers installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis22

Gevestigd lid
Lid geworden
20 apr 2013
Berichten
461
Waarderingsscore
2
Nu wil ik me bij deze topic aansluiten, voor de drivers van een mini laptop..
Ik heb zojuist Windows 7 geïnstalleerd op de laptop van een kennis waar voorheen Windows 8 op stond, alleen nu moeten de drivers uiteraard worden gedownload en geïnstalleerd en heb ik om te beginnen de 'Ethernet-controller' driver gedownload alleen lukt het installeren niet... Het is gedownload als een 'ZIP' bestand en heb het uitgevoerd en vervolgens op 'setup' geklikt... terwijl ik het van de site heb van de fabrikant!
Hij geeft het volgende aan:
>SetupNew\setup.cpp (140) PAPP: PVENDOR: PGUID: $15.0.0.498 @Windows Vista Service Pack 0 (6000) IE Version: 8.0.7601.17514

Het gaat hier om een Medion Akoya E1318T
Wie zou mij hiermee kunnen helpen?
 
Beste Dennis,

Het is niet de bedoeling om jou probleem in een andere topic te plaatsen.
Daarom heb ik jou een eigen topic gegeven.
 
Is goed aarie, bedankt voor het melden!
 
Geen dank!
Dan kunnen wij verder met jou probleem.
Klopt het wel dat het om een Windows 7 driver gaat? -> Vista Service Pack
Dit lijkt mij voor Vista.

Wat is de reden om van Windows 8 naar Windows 7 te gaan?
 
Kennis vond Windows 7 prettiger werken.
Bij de map van de gedownloade driver stond ook W7...
Ik heb op de site ook aangegeven dat het om Windows 7 gaat, en hij paste daar ook de drivers op aan.
Maar vind het zelf ook erg vreemd dat hij begint te zeuren over Windows Vista.
 
Ik vraag mij alleen af of je zonder moeite/problemen Windows 7 kunt installeren.

Heb jij de driver wel van hun site?
Want er zijn verschillende sites die drivers aanbieden.
 
Dat ging wel met problemen idd, moest wat dingen veranderen in de bios.. maar hij staat erop! :p
 
Als ik het goed begrijp wil de setup niet starten?
Met welke browser heb jij dit gedownload?
Vindt hij Windows 10 geen optie?
 
De setup van de Ethernet-controller driver wil niet installeren, Windows 7 staat er nieuw op!
Ik heb dit met Google Chrome gedownload
 
Ik heb zojuist de driver gedownload en geïnstalleerd via de site die jij hebt gevonden,
en nu geeft hij aan: FindFile failed.
Moet ik hiervoor de internet kabel er ook in hebben zitten?
 
Het is wel raadzaam om de pc op het internet aan te sluiten inderdaad.
 
Gevonden bij Tweakers in de commentaren over een test van dit notebook: landriver Realtek PCIe FE controller zonder Gb

Tweakers

Overigens: weet je niet dat Windows 8 een volledige Windows 7 Look kan krijgen.
Geldt ook voor Windows 10.
 
Ik heb zojuist de driver gedownload en geïnstalleerd via de site die jij hebt gevonden,
en nu geeft hij aan: FindFile failed.
Moet ik hiervoor de internet kabel er ook in hebben zitten?

Kun je eens kijken of je via apparaat beheer -> netwerkadapters -> eigenschappen
geen stuurprogramma`s kunt vinden.
Heb jij ook keken of jij Windows 7 probleemloos kunt updaten?
 
Lukt helaas beide niet..
 
Hoe bedoel jij dat precies?
De driver van mij en Abraham lukt niet?
Krijg je wel de Windows updaten binnen?
Werkt hij via de Lan wel?
 
Laptop doet helemaal niks met updaten, heb de stekker van internet erin zitten, maar wat ik ook doe, of welke driver ik ook probeer te installeren.. hij blijft weigeren..

Heb er maar weer Windows 8 op gezet, zodat die gene er snel weer mee kan werken.
 
Is Windows 10 dan geen optie? Die werkt veel beter en fijner als Windows 8.
 
Er staat onder op de laptop een sticker met Windows 8, dus neem aan dat ie daar ook voor bedoelt is?
En anders zit ik wéér met de drivers te rotzooien ben ik bang..
Klopt wel wat je zegt hoor, werkt idd veel fijner! Maar ben bang dat ik weer met de drivers begin te klooien
 
Ik had een laptop met Windows 7 en die werkte probleemloos met Windows 10.
Dit zonder nieuwe drivers.
Dus verwacht ik dat hij met Windows 8 drivers wel goed moet werken.
Want er zijn zoveel mensen die van Windows 7 en 8 komen zonder dat hun de drivers kunnen bijwerken.
Maar je kunt het eens proberen, mocht hij toch niet goed werken dan kun je binnen 10 dagen terug.
Windows 10 nog steeds (!) gratis te downloaden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan