• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Windows 7 gebruikers opgelet: 14 januari 2020 stopt de ondersteuning

m.i. echt onbegrijpelijk maar volgens Statcounter 10 is nu al bijna over de 7 piek heen.
Wel is ook te zien dat het martaandeel van 7 zeer stabiel groeide, terwijl dat bij 10 heel onstabiel is. Hierom suggureer ik dat er ook veel van 10 terugvallen op hun vorige of ander OS. (MacOS of Linux bv.)

8.1 neemt zeer langzaam maar wel stabiel af. 8.1 gebruikers hebben duidelijk te zien het minste behoefte aan een ander OS/Windows versie.
 
Windows 10 is een stabiele Windows die beoogt het beste van twee werelden te combineren namelijk de apps en de programma's zoals we die al jaren kennen.

Mensen die apps willen gebruiken hebben daartoe de mogelijkheid via de Windows Store. Mensen die dat niet willen kunnen de "traditionele" programma's installeren.

Zelf vermoed ik dat de apps het meest gebruikt worden door de tablet gebruikers. De rest houd, zo is mijn gevoel, vast aan de programma's.
 
heb 2 laptops 1 met W7 de andere met W10 3x raden welke stof ligt te verzamelen hehe. ik hou gewoon windows 7 voor C&c red alert tja ben ouwe lul geworden. 1x per week system restore en verders internet uit als ik het niet gebruik. iedereen wordt gehackt de pro's ook. windows update gaat dat niet tegenhouden hehe.
 
C&C draait zonder problemen onder windows 10! Ik speel dat nog altijd, ook de allereerste C&C.
 
C&C draait zonder problemen onder windows 10! Ik speel dat nog altijd, ook de allereerste C&C.
dan heb ik denk ik te weinig geheugen op me computer of ben ik een instelling vergeten zal binnenkort eens op nieuw proberen thx.
 
windows update gaat dat niet tegenhouden hehe.

Windows update dicht wel vaak de lekken die bekend zijn geworden waardoor de Windows veiliger wordt. Als je dat niet meer doen en het lek wordt ontdekt dan kunnen kwaadwillende het actief blijven misbruiken.
 
Draai al mee van begin 1990, dus alle windows versies meegemaakt en vind de windows 10 zeer gebruiksvriendelijk, installatie zeer gemakkelijk, alles wordt voor je ingesteld, geen gedoe meer met cd of dvd om te installeren, upgraden vanaf win 7 gaat heel gemakkelijk, en eenmaal geactiveerd bij Microsoft doe je een verse installatie op je pc of laptop en je machine loopt gesmeerd en vlotjes, voor mij een dikke 10.👍
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan