• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

WINDOWS 7 op pc met usb 3 poorten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je link werkt hier niet.
Wat is precies je probleem?
 
De link werkt wel en is bedoeld om het installeren van Windows via een USB-3 aansluiting mogelijk te maken.
 
Ja de bedoeling is dat je een versie van win7 koopt en dan de usb 3 drivers te installeren,omdat windows 7 geen usb drivers heeft en dus niet werkt op een
pc met usb 3 poorten en een ssd.Ik had een versie van win 7 gedwnld via de nieuwsgroepen maar hier kan ik geen usb3 drivers aan toe voegen dus heb windows 7 aangeschaft dus ben nog ff bezig...Nu hopen dat het lukt...
 
voor zo ver dat ik het begrijpt dien jij van een legale iso de instal.wim te onttrekken om vervolgens via deze instal.wim opnieuw een iso file aan te maken waar dat dus ook de usb 3.0 drivers aanwezig zijn .. er staat wel vermeld dat dit programma enkel op een Windows 8.1 en hoger te gebruiken is m.a.w. je dient dus de instal.wim van de Windows 7 dvd te onttrekken om deze dan te gaan bewerken op een andere computer welke is voorzien van een Windows 8.1 of hoger
 
Ja op mijn andere pc staat windows 10 en die heeft zowel usb2 poorten alsook usb3 poorten.
Dus ik voeg de usb3 drivers toe aan mijn windows 7 installatie(op mijn pc met windows 10)
dan installeer ik windows 7 en activeer ik de boel.
Correct me if i'm wrong :cool:
 
je dient de usb3 drivers toe te voegen aan de instal.wim
de instal.wim zou je dus moeten kunnen bewerken met het tool Win7-USB3.0-Creator-V3-Win7Admin.zip
nadat dus de usb3 drivers werden toegevoegd aan deze instal.wim dien je van deze instal.wim een iso bestand aan te maken om deze dan of op een dvd te branden of om je een opstartbare usb stick aan te maken ... je kan niet direct de aangepaste instal.wim op een dvd branden ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan