• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

In Behandeling Windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Actie uitgevoerd maar op starten had handmatige hulp nodig. Hier volgt het logbestand
 

Bijlagen

  • Nieuw logbestand.txt
    6,8 KB · Weergaven: 3
MOgelijk dat ik mij heb vergist, zal ik het opnieuw doen als administartor?
 
nog een keer als administrator.
 

Bijlagen

  • 02172019.txt
    6,8 KB · Weergaven: 1
Zelfde resultaat dus.

We gaan wat anders doen:

download
51c590ce361e7-ComboFix_resized_2.png
ComboFix via één van deze locaties:
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je ComboFix start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

Opmerkingen:
  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
ComboFix opstarten:
  • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: via rechtsklik op ComboFix.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
ComboFix is opgestart:
  • Niet in het zwarte venster klikken, hierdoor kan ComboFix of zelfs Windows geheel "bevriezen"!
  • Combofix sluit tijdens de scan de internet verbinding – probeer deze tussentijds niet te herstellen!
  • Het kan voorkomen dat de computer meerdere malen opnieuw opgestart moet worden, dit is normaal.
  • Wanneer ComboFix gereed is, zal het het een logbestand voor je maken.
  • Post de inhoud van dit logbestand in je volgende bericht.
  • Indien het log niet opstart, is dit terug tevinden in C:\ComboFix.txt
Belangrijke opmerking:
  • Indien na de scan bij het opstarten van programma's er een error wordt getoond met de melding:
  • Er is geprobeerd een ongeldige bewerking uit te voeren op een registersleutel die is gemarkeerd voor verwijdering.
  • Start dan de computer opnieuw op.
 
Geen problemen bij de uitvoering gehad bestand txt toegevoegd.
Gr. Bert
 

Bijlagen

  • ComboFix.txt
    18,3 KB · Weergaven: 2
Vertel - heb jij soms jouw avatar verwijdert of een nieuw account aangemaakt?

En laat weten hoe jouw Computer momenteel werkt.
 
Ja om mijn berichten wat persoonlijker te maken heb mijn foto toegevoegd.
De pc doet alles wat ik wil met uitzondering van het opnieuw opstarten. Tijdens combofix werd mijn pc niet opnieuw opgestart. Samenvattend na opnieuw opstarten krijg het Hp scherm met kiesmogelijkheden voor het openen van de bios en dan stopt de pc. Na handmatig uitschakelen (drukknop) gaat echt uit en kan ik opnieuw handmatig opstarten. Misschien moeten we het er bij laten. Het is slechts mijn hobby pc.
gr. Bert
 
Oke ik ga op avontuur, maar vandaag niet meer. IK bedank je in ieder geval voor alle adviezen ik van je heb mogen ontvangen. Jammer dat we er niet uit zijn gekomen. Ik laat nog wel horen of ik enig resultaat boek. Abraham54 harstikke bedankt het was leuk samen te werken.
Groetjes Bert.
 
Hallo Bert - kijk ook eens in het Bios van die computer.
Kijk bij Opstartopties > Boot of de HD soms niet als eerste staat.
Indien ja - zet de HD dan als eerste.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan