• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows 8-kortingsactie met addertje onder het gras

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark1994

Banned
Lid geworden
23 aug 2012
Berichten
1.089
Waarderingsscore
0
Windows 8-kortingsactie met addertje onder het gras
Jasper Bakker - 21 augustus 2012, 15:08

Microsoft start zijn kortingsactie om Windows 7-pc's voor 15 euro te upgraden naar Windows 8 Pro. Om na upgraden dvd's af te spelen, kan een extra aanschaf nodig zijn.

De upgrade naar de nieuwe Windows-versie is namelijk naar de Pro-variant, znder het aanvullende multimediapakket wat zorgt voor het afspelen van dvd's. Die toevoeging is voor Windows 8 Pro het zogeheten Media Center Pack en voor het gewone Windows 8 het zogeheten Windows 8 Pro Pack. Installatie van die extra aan te schaffen software promoveert het besturingssysteem in beide gevallen tot 'Windows 8 Pro met Media Center'.
Lees meer...

Wat vind jij hiervan? Deel je mening hieronder!
 
het upgraden van win7 naar win8 is enkel voor diegene die nu een nieuw systeem aankopen voorzien met win7 ..en dit dan ook doen vooralleer de win8 gelanceerd word ....
hierbij bedoel ik dan dat deze te koop moeten liggen in de computershop's
het upgraden voor 15€ naar win8 is dus niet voor diegene die al over de win7 beschikken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het upgraden van win7 naar win8 is enkel voor diegene die nu een nieuw systeem aankopen voorzien met win7 ..en dit dan ook doen vooralleer de win8 gelanceerd word ....
hierbij bedoel ik dan dat deze te koop moeten liggen in de computershop's
het upgraden voor 15€ naar win8 is dus niet voor diegene die al over de win7 beschikken

Klopt, maar ze laten je dan wel extra betalen om DVDs af te laten spelen...
 
bill moet ergens toch zijn geld halen ..niet !
 
Ik heb geen DVD-speler in mijn computer met Windows 7. Ik zie het probleem dus niet. Daarnaast geeft Microsoft zelf al aan dat de markt genoeg alternatieven biedt, zoals bijvoorbeeld VLC-player.

Ik vind het topic eigenlijk gewoon opruiend...
 
dan verwijder je toch gewoon dit topic ...
 
Wat is neergeschreven, is al langer bekend: in verband met de licentiekosten dient het multimediapakket apart aangeschaft te worden voor Windows 8.
 
Dan is het toch vreemd dat ze Windows 8 voor €14,99 aanbieden? Het lijkt mij gewoon dubbel op?

OFT; Wow! Liep leuke meid naar de buren! HOTT!
 
hoezo overdreven...


Ik geef GN support per privbericht. Deze privberichten worden METEEN verwijderd.

dat hoeft toch niet in je sign?

---------- Bericht toegevoegd op 12:39 ---------- Vorige bericht was op 12:39 ----------

ooit gehoord van negeren? dan doe je dat toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan