• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows ISO gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Najsnarf

Elite lid
Lid geworden
11 sep 2013
Berichten
6.197
Waarderingsscore
50
Ik kwam hier voor gratis Windows terecht. Als je dan overal ziet dat Windows 10 bv. altijd nog een flink bedrag kost dan begrijp ik dat niet: is zo'n ISO (op cd gebrand) geschikt voor een schone installatie?
 
ja zeker, die website heb ik al tig x tig voorbij zien komen, maar er zijn ook andere (oudere) versies. Zo heb ik bv. ook een ISO van "koopjeDeal" die al op meerdere pc's staat inmiddels. Wat ik voornamelijk bedoel: het is dus legaal, en is zonder key te installeren? (vreemd weer dat ik geen emailmelding kreeg van je reactie gisteren)
 
Zonder key op een systeem waar nooit een Windows 8.1/10 met key is gebruikt is het niet legaal, lijkt mij logisch en als er een lagere versie op stond dan kan bij een retail W7 daar de key van worden gebruikt.
Bij lagere Windows versies werkt dat niet en heb je een legale key nodig.

Na een upgrade naar W10 is dat systeem al digitaal geactiveerd en dan kun je zonder key in te geven een verse install plegen, maar dat had ik al geschreven.
 
Een "oudere" van Windows 10 is toch helemaal geen probleem? Als je hem geactiveerd hebt dan kan je daarna toch via de update tool de nieuwste versie installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan