• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Windows live mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

dvangenderen

NCF Lid
Lid geworden
6 okt 2018
Berichten
49
Waarderingsscore
0
Ik krijg een melding als ik Windows Live Mail opstart, windows live mail kan niet worden gestart, het programma is mogelijk niet juist geïnstalleerd, hoe kan ik windows live mail installeren
 
Je zou eerst het volgende kunnen proberen: Windows Live Mail herstellen:

Zorg ervoor dat Windows Live Mail is afgesloten!
Klik op Start > Configuratiescherm > Programma's en onderdelen
Onder in die lijst met programma's vind je Windows Live Essentials
Klik daarop met de rechter muisknop
Klik op Verwijderen/wijzigen
In het nieuwe venster dat daarna geopend wordt, klik je dan op "Alle Windows Live-programma's repareren".
Die reparatie neemt wat tijd in beslag.
De eerste keer dat je daarna Windows Live Mail weer opstart, zal het wat langer duren voordat het programma geheel is opgestart. Dat is normaal.

Laat maar weten of die reparatie geholpen heeft.
--------------------------------
Overigens wordt Windows Live Mail sinds januari 2017 niet meer ondersteund door Microsoft. Je krijgt er geen updates meer voor. Als er gaten in de beveiliging zitten, dan worden die niet meer gerepareerd. Het is dus minder veilig om dit e-mailprogramma te blijven gebruiken.
 
Waarom zou je Windows live mail nog (willen) gebruiken? Sinds januari 2017 wordt het niet meer door Microsoft ondersteund. Neem bijv. Outlook.com
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan