• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Livemail vervangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

imkeren

MS Windows10 64 bit
Lid geworden
6 okt 2011
Berichten
1.290
Waarderingsscore
7
Ik werk momenteel onder Windows7 en gebruik momenteel nog Livemail als email programma.
Mijn email adres server is Skynet ( van Belgacom-Proximus )

Hoe kan ik convergeren naar b.v. Outlook zonder mijn email adressen te moeten aanpassen ?
 
Verstandig om over te gaan stappen! Wanneer je de Outlook versie gebruikt die in sommige Office pakketten zit hoef je al zeker niet van mailadres te veranderen.

Als je dat wil zal dit artikel je tot hulp zijn: Windows Live Mail: overstappen naar Outlook

Wanneer je geen Outlook in je Office pakket hebt kan je nog overwegen Mozilla Thunderbird te gaan gebruiken.
 
Verstandig om over te gaan stappen! Wanneer je de Outlook versie gebruikt die in sommige Office pakketten zit hoef je al zeker niet van mailadres te veranderen.

Als je dat wil zal dit artikel je tot hulp zijn: Windows Live Mail: overstappen naar Outlook

Wanneer je geen Outlook in je Office pakket hebt kan je nog overwegen Mozilla Thunderbird te gaan gebruiken.
Kan ik mijn huidig Skynet adres blijven gebruiken met Mozilla Thunderbird, en zijn de agenda faciliteiten idem ?
 
Je kunt ook gewoon www.outlook.com gebruiken. Daar heb geen Office voor nodig.
 
Ja, dat kan. In Mozilla Thunderbird dat adres invoegen de mail importeren en gebruiken. Inclusief de bijbehorende faciliteiten.
 
Een andere mogelijkheid: Info - Outlook 2007 gebruikers opgelet - eM Client
 
Kan je niet een extra Hotmail/live emailadres aanmaken en configureren in je live mail. Daar alle adressen van je skynet copiëren naar Hotmail. Heb je met Skynet een pop op imap-account?
 
Maar dan dien ik mijn adressen om te vormen naar OUTLOOK.COM adressen ? Of kan ik mijn SKYNET.BE adressen blijven gebruiken ?

Met de eM-Client zal het geen probleem zijn om je e-mails weer volledig te kunnen beheren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan