• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows mail kan geen mail verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem269

Gevestigd lid
Lid geworden
22 dec 2014
Berichten
215
Waarderingsscore
8
plotseling kan ik geen mail verzenden, krijg in alle email adressen de mededeling: kan bericht niet verzenden. er is een probleem opgetreden, probeer het nogmaals, maar de melding blijft komen.
Ik kon op mijn computer hier ook niet inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord. Dee boodschap is afkomstig van de PC van mijn vrouw, die wel onder mijn naam en wachtwoord kon in loggen.
 
Wat geeft hij aan als jij hier wilt inloggen?
Heb je een virus opgelopen of iets gedaan waardoor dit kan zijn gebeurd?

--- Update ---

Ik zit mij net te bedenken of jij wel een goede internet verbinding hebt.
Als jij niet kunt inloggen op deze site zou het dat ook nog kunnen zijn.
Geeft hij wel aan verbonden te zijn?
Laat ook eens de probleem oplossing lopen voor internet om te kijken of hij iets van een melding aangeeft.
 
Maak je gebruik van de Windows mail app of van het "oude" Windows Live mail?
 
Sorry voor de late reactie. Het probleem heeft zich inmiddels 'vanzelf' opgelost. Bitje verkeerd ofzo. Heb nu wel een ander probleem met hotmail maar zal daar een aparte posting van maken. En per omgaande reageren op reacties. Nogmaals sorry.
Fijn weekend verder,
Willem
 
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, iedereen is vrij om te reageren wanneer het uitkomt :)
Jij ook een fijn weekend!
 
Mooi dat het is opgelost. Sorry zeggen is nergens voor nodig! Wat wel heel fijn is dat je even meld dat het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan