• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eva38

Vaak hier
Lid geworden
25 apr 2012
Berichten
674
Waarderingsscore
3
Ik heb Potplayer genstalleerd en wil windows media-player verwijderen van de computer (windows 10). Kan ik dat zomaar doen?

--- Update ---

dank je maar hoe schakel ik die uit?
 
Kun je die niet als standaard app instellen.
Start-instellingen-systeem standaard apps, muziek player, dan kiezen voor potplayer. (indien mogelijk)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ga naar ''configuratie scherm''
Druk op ''programma's''
Druk op ''windows onderdelen in en uit schakelen''
Kies ''media onderdelen''
Kies ''windows media speler uitschakelen''
 
Ja dat heb ik gedaan. Bedankt

--- Update ---

Microsoft wil blijkbaar niet dat je aan hun app's komt. Nadat ik media-player had uitgeschakeld kreeg ik niks anders dan problemen en foutmeldingen. Zelfs systeemherstel werkte niet meer. Door telkens opnieuw te proberen is het uiteindelijk gelukt (weet niet waardoor) maar ik zou het niemand aanraden iets van MS uit te schakelen. Maar toch bedankt voor de reactie
 
Mooi dat het uiteindelijk toch is gelukt.
Geen dank!
 
Sneu, dat Microsoft dat niet goed toelaat, je betaald er uiteindelijk wel voor! dit zou geen problemen op moeten leveren, maar mooi dat het uiteindelijk toch gelukt is!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan