• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1941

Junior lid
Lid geworden
14 sep 2018
Berichten
46
Waarderingsscore
1
Ik heb een probleem, ik kan windows 10 niet meer opstarten, ik krijg her scherm met een melding een probleem met ...., dan start hij opnieuw op en dan ga ik naar geavanceert m aar kom ik niet verder, geen systeemherstel en zelfs niet opnieuw installerem werkt niet, ik wel reccovey schijf maar als ik deze in mijn speler doe dan gebeurt er ook niets hoe kan ik oplossen?
 
Heb je al geprobeerd gewoon uitzetten en dan starten en laten doorlopen? Of krijg je een blauw scherm na opstart?
 
Bedankt voor je reactie, ik hen al diversen keren opgestart mr krijg dan doorgaan en gevanseert, daat heb ik alle opies al geprobeerd maar kan daar niks mee, systeem herstel werkr ook niet zelft opnieuw installeren doet hij ook niet, ik zie het somber in fo heb wel weer aan praat krijg
 
Kan je een foto met de melding plaatsen ?
 
een probleem met wat ... een missende bootloader !
wat word er vermeld .. is de foutmelding gelijk aan het volgende
File : \Boot\BCD
Status : 0x000000F
Info : file boot system is missing or contains errors ...
dien je op te starten vanaf een installatie medium het zijnde een usb stick of een dvd en vervolgens na het ingeven van de taal/land instelling te kiezen om de Windows te herstellen ..

indien de bootloader ontbreekt is systeemherstel niet aan te spreken omwille dat je partitie waar de Windows op staat een andere schijfletter verkregen heeft waardoor deze niet aanspreekbaar is via systeemherstel .
 
ik ktijg een melding van een four code, hij start op met de
her blokje windows in licht blauw scherm mert de melding er is een probleem ........, dan start weer op en dan krijg ik het blauwe scherm weer met diversen mogelijk heden en ga ik naar geavanceert en dan kom ik niet verder want niets werkt hier bij, ik ben de hele middag bezig beb zelfs de recoverie in mijn speler gedaan maar werkt ook nite
 
weet jij hoe je een hard reset moet doen .. betreft het om een laptop te gaan dien je de accu er uit te halen en de adapter te gebruiken .. hoe dan ook dien je tot 3x toe tijdens het opstarten de stroom er uit te trekken .. de 4de keer dat je hem opstart laat je de stroom er gewoon aan en zal het systeem zich zelf gaan herstellen ..dit krijg je dan ook te zien op het scherm dus wees geduldig en laat alles op zijn beloop .

*je vermeld tevens weer niet specifiek wat het probleem is ...eerlijk gezegd hebben we er het raden naar maar doe eens de hard reset .

**als je de recovery cd wilt gebruiken dien jij ook in de bios aan te geven hiervan te willen opstarten .
 
ik heb een pc geen laptop. ik heb al diversen keren de stekker er uit gehaald maar helpt ook niet, het scherm er vanderd niet.
 
je dient de stroom toevoer er uit te trekken op het moment dat het Windows logo verschijnt ... wellicht dat je telkens te laat was !
 
ik ben denk ik dat ik steeds te laat ben kan het ook met de aan/uit schakelaar?
 
als je de aan /uit knop bedoeld aan de achterkant van je desktop bij de voeding ja die kun je ook gebruiken ..de aan/uit knop vooraan je desktop dus niet !
 
De aan/uitschakelaar aan de achterkant van de PC kan ook.

Mensen die je willen helpen hebben de tekst van de fout echt nodig.
"Er is een probleem ........ " dat weten we, maar wat staat er op je puntjes ?

Ik ben bang dat de herstelopties al geprobeerd zijn:
. . . systeem herstel werkr ook niet zelft opnieuw installeren doet hij ook niet . . .
 
Laatst bewerkt:
het probleem is dat ik slecht kan lezen, ik ben slechtziende, als ik het lees dan is het weer weg en moet hem opnieuw opstarten, van daar de puntjes op de tekst

st
 
Begrepen.

Is er iemand in de buurt die b.v. met een foto nemen wel de foutmelding kan noteren ?
Anders wordt het toch zoeken naar een monteur in de computerwinkel.
 
Optie is wellicht om met een smartphone een video opname te maken en deze op youtube te plaatsen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan