• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows toets

Status
Niet open voor verdere reacties.

edks

edks
Lid geworden
21 aug 2008
Berichten
329
Waarderingsscore
1
Op mijn desktop, met Windows 10 Home, gebruik ik een ouder toetsenbord waarop geen Windows toets zit.
Is het mogelijk een andere toets als Windows toets te gebruiken?
En zo ja, welke?

M.vr.gr.

Ed
 
Neen, niet mogelijk, helaas.
 
Waarom met een oud toetsenbord blijven werken als een nieuw toetsenbord om en nabij de twintig euro begint?
 
Is het niet zo dat aan elke toets een hex-code is gekoppeld? Zo ook voor de windows toets? En dan kan ik die code toch aan een andere toets toewijzen.
 
Simpel, dit toetsenbord heeft een NL layout. Die vindt ik prettiger werken dan de standaard US layouts.
 
een ouder toetsenbord dan moet dit al een vooroorlogse zijn want zelf gebruik ik hier een toetsenbord dat al ruim 10 jaar oud is en deze heeft 2 Windows toetsen .. is het soms zo dat het Windows logo van beiden toetsen verdwenen zijn en je niet weet welke het zijn .

*zelfs op de nog oudere toetsenborden zijn de Windows toetsen aanwezig ..
heb er hier verschillende liggen waaronder ook 1tje met een ps2 aansluiting zelfs deze heeft Windows toetsen
 
Laatst bewerkt:
Klopt toetsenbord is van 1928.
 
Maar ik probeer gewoon een antwoord te krijgen op mijn vraag. Commentaar op mijn gebruik van hardware kan achterwege blijven.
 
Overigens heb ik zelf ook een toetsenbord liggen met Windows toets. Maar ook met een US layout!
 
 
Toch duidelijk antwoord, zie #2
 
Klopt, antwoord was duidelijk. Maar ik mag toch wel nagaan of er mogelijk toch een oplossing is? Of is 'artstudiog' alwetend?
 
Klopt, antwoord was duidelijk. Maar ik mag toch wel nagaan of er mogelijk toch een oplossing is? Of is 'artstudiog' alwetend?
Ja en nee ... in die volgorde. Succes en mocht het lukken, horen we het wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan