• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows update : bijwerken naar windows 10 pro failed

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is me gelukt om de AVG I.S. 2015 te installeren ..
ik diende een verse installatie bestand op te halen ...deze die ik eerder gebruikte was verkregen in april toen ik deze verlengde met 2 jaar .
 
De foutmeldingen voor het updaten op 28-7 zijn waarschijnlijk gekomen doordat MS de boot.wim nog niet in de update folder gezet had. Dit om te voorkomen dat mensen dr update eerder zouden installeren.
 
What this error means is, your Windows 10 installation folder is unfinished and/or corrupted. Now, how do you fix that?
1. Go into "C:\Windows\SoftwareDistribution\Download" and delete everything in that folder.
2. Now, run the command prompt as an administrator. Type in "wuauclt.exe /updatenow".
3. Go to your Control Panel > Windows Update and your Windows 10 should start re-downloading from scratch, hopefully without flaws this time.

Probleem opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan