• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Windows update loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

121028

Gevestigd lid
Lid geworden
21 mrt 2013
Berichten
355
Waarderingsscore
0
Hi,

Op een of andere manier is DirectX, nodig voor bijna al m'n games, ge-uninstalled. Even googlen en ik kwam erachter dat dit in Windows 10 niet los te installeren is, maar dat het met een update komt. En ja, toen ik de Windows Update pagina in de instellingen opende kreeg hij net een update binnen (ik ga er vanuit dat dit DirectX is). Alleen: hij blijft nu haken op "installeren- 34%". Hij bleef al even haken op 20%, maar toen ik me afmeldde en opnieuw aanmeldde op m'n computer ging 'ie verder.

Hoe zorg ik ervoor dat hij verder installeert?

Thanks in advance!

Stefan
 
Kijk via deze link eens of je de nieuwste versie van Windows 10 bezit. Je kan op die website rechts bovenaan op de knop Update nu klikken. Daarna kan je het bestand dat wordt gedownload kan je openen. Daarmee zal worden gekeken of je de meest actuele versie van Windows bezit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan