• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows xp countdown

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is dus belangrijk dat je tijdig overschakeld naar een andere os!!!
zorin is gemakkelijk in gebruik, is redelijk licht en lijkt op windows 7 en xp!!!

http://zorin-os.com/
 
Gebruik het nog steeds. Beste OS van Microsoft
 
daar heb je gelijk in. het is een van de beste os'sen!!!!
 
Ik zal het ook blijven gebruiken wanneer het niet meer ondersteund wordt. Ook omdat ik legaal geen andere optie heb hier op het bedrijf.
 
Ik zal het ook blijven gebruiken wanneer het niet meer ondersteund wordt. Ook omdat ik legaal geen andere optie heb hier op het bedrijf.

een bedrijf zeg je ,wel die kunne toch de kosten terug recupereren , uiteraard niet alles maat toch een groot deel daarvan.
je werkt voor een baas of ben je zelf de baas.?
 
Ik werk voor een baas, maar omdat het allemaal veel geld kost en er weinig is of iets dergelijks, kan ik de codes vor XP nog gebruiken. Maar wanneer ze op zijn komt er ook niks nieuws.
Hij heeft me gevraagd illegaal bezig te gaan maar ik heb geweigerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan