• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Winnaar Nationale Computer Quiz 2009!

Nils

Vaak hier
Lid geworden
2 sep 2009
Berichten
644
Waarderingsscore
0
De winnaar van de Nationale Computer Quiz 2009 is geworden:​


Op 1 december 2009 was het inschrijven voor de quiz begonnen. In totaal deden er 87 forumleden mee. Na maar liefst 9 correcte antwoorden mag Havvie zich nu terecht de Computerkenner van het Nationaal Computer Forum van 2009 noemen, gefeliciteerd! De prijs LaCie LaCinema Classic - Digitale AV-speler t.w.v 154,70 euro wordt binnenkort naar je opgestuurd. Naast Havvie wil ik graag alle overige deelnemers van de quiz en alle forumleden die het gevolgd hebben bedanken!

Nils
 
Van harte Havvie!

Bij de eerstvolgende ledenmeeting krijg je een biertje van me... :wink:
 
Tja, als je zo'n vraag gaat stellen terwijl hardware-kenner Havvie nog in de race zit, weet je ook gewoon wie er gaat winnen.

Gefeliciteer Havvie
 
congrats havie volgende keer doek mee :p
 
Gefeliciteerd
 
Gefeliciteerd!!! :D:D Ik neem aan dat je nu de vlag uithangt?:p
 
mijn sapphire hd4350 ziet er toch echt anders uit ;)
ik zou willen dat ik bij die vraag nog in de race zat :p

gefeliciteerd!
 
de volgende ledenmeeting IS BIJ HAVVIE, kunnen we lekker een filmpje kijken.

Gast > gefeliciteerd!
 
Hahaha, nou dat kon sowieso al, er was al een htpc voor in huis, maar ik kijk uit naar mijn nieuwe speeltje. Thnx aan iedereen in ieder geval :p
 
Gefeliciteerd :)
Leuke prijs
 
Gefeliciteerd :>
 
Van Harte Gefeliciteerd Havvie

Veel plezier met je speeltje zoals je zei....Smile



Groetjes Ralf...............:biggrin::biggrin:
 
Gefeliciteerd!! :)

Als ik die ene vraag goed gelezen had, had ik gewonnen hoor :p
 
Ik had het je van harte gegund hoor, maar ik ben niet rouwig om het feit dat je de vraag verkeerd had gelezen, haha. ;)
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan