• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

winsysclean

Status
Niet open voor verdere reacties.

catmen

learning senior
Lid geworden
17 jun 2011
Berichten
807
Waarderingsscore
31
Hallo,
ik werk nu met winsysclean X9 pro op mijn windows 7 PC, volgende week heb ik mijn nieuwe pc (i9 processor en windows 10) ik wil eigenlijk winsysclean overbrengen naar de nieuwe PC ik heb nog ergens een serie nummer maar weet niet of dat nog bruikbaar is als ik de oude pc uit dienst neem wil ik niet een tweede versie van winsysclean installeren op de nieuw<e PC en er terug voor betalen, welke stappen moet ik volgen om dat proces goed uit te voeren?

groeten
catmen
 
Als jouw nieuwe PC de enigste PC wordt die jij gebruikt, kan jij WSC gewoon met dezelfde licentie op je nieuwe PC installeren.
 
OK bedankt het zal inderdaad de enige PC zijn, de andere word na leegmaken van de schijven uit dienst genomen.

catmen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan