• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

winversie 1703

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eva38

Vaak hier
Lid geworden
25 apr 2012
Berichten
674
Waarderingsscore
3
is het goed om af te wachten tot windows zelf de versie 1607 vervangt door 1703 of kan ik beter zelf in actie schieten?
 
Zorg ervoor dat jouw 1607 versie volledig geupdated is - daarna wordt de Creators Update 2 aangeboden.
Dus Opties, Bijwerken en Windows Update.
 
is het goed om af te wachten tot windows zelf de versie 1607 vervangt door 1703 of kan ik beter zelf in actie schieten?

Het wordt door Microsoft aanbevolen, het gewoon af te wachten, omdat nog niet elke computer klaar is voor de update.
Mijn laptop is een half jaar oud, dus heb ik hem er al wel op gezet.
 
Het wordt door Microsoft aanbevolen, het gewoon af te wachten, omdat nog niet elke computer klaar is voor de update.
Mijn laptop is een half jaar oud, dus heb ik hem er al wel op gezet.

Niet alleen dat - de 1607 versie dient volledig geupdated te zijn - ook door Microsoft aanbevolen.
 
Oke dat had ik nog niet gehoord, maar dat zal tegenwoordig geen probleem zijn, door de automatische update functie.
 
Het wordt door Microsoft aanbevolen, het gewoon af te wachten, omdat nog niet elke computer klaar is voor de update.
Mijn laptop is een half jaar oud, dus heb ik hem er al wel op gezet.
 
Bedankt, ik wacht af.
 
Dat heb je goed.
Geen dank!
 
Hallo allen,

als ik nog even mag inhaken, ook mijn desktop draait nog op versie 1607. En ik heb automatische update aanstaan. Maar nog steeds geen spoor van de versie 1703.
Ik heb ook al eens zelf naar updates laten zoeken en dan geeft de desktop via win 10 aan dat hij helemaal up to date is en er geen updates zijn.

Dit vind ik vreemd. Ik heb in het verleden twee maanden terug de versie 1703 handmatig gedownload via de update assistant. Maar toen was ik zoveel functies kwijt. Teneinde dit terug te draaien heb ik de versie 1703 terug gedraaid naar 1607. Inmiddels hoor en lees ik deze berichten en vraag mij af komt er vanzelf een update of moeten we toch zelf de actie ondernemen? Momenteel werk ik met versie 1607.14.393.1358

Met vriendelijke groeten
Bert.
 
Kijk of je na de upgrade versie 15063.447
hebt. Want er zijn veel problemen verholpen met de laatste update van 27-6.
Hopelijk zijn jou problemen dan ook opgelost.
 
Hallo Aarie25,

ik zal dan de versie 1703 met de build 15.063.447.

Is dat wat jij bedoelt. Bij voorbaat dank voor de informatie.

Groeten Bert.
 
Hallo Bert,

Ja die versie moet je erop zetten.
Want mogelijk werkt hij dan beter door alle verbetering die de 27ste zijn uitgebracht.

Groeten Aarie25
 
Hallo Aarie25, deze versie is de Insider versie.

Die heb ik niet. Ik heb nu ook de versie 1703 en build 15063.413

Dat is geloof ik de laatste update van de Win 10 Home versie

Toch bedankt voor alle info.

Groeten Bert.
 
Hallo bert,

Ik heb ook Home maar met 15063.447.
Ook heb ik dit weekend 10 computers geüpdatet naar 447.
Laat eens handmatig zoeken.
Anders zal ik vanavond jou de Kb nummers geven en de link waar je de updates los kunt ophalen.
Groeten Aarie25
 
Ik gebruik hier een volledig geupdate pro versie die draait op versie 15063.413
 
Ik zelf heb versie 15063.447, maar bij laptop's die ik in onderhoud heb kwam die versie een dag later niet binnen, dus er zal wel iets aan de hand zijn met versie .447
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan