• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

WiseDisk is wel heel streng

Status
Niet open voor verdere reacties.

artstudiog

pc-aholic
Lid geworden
10 jul 2012
Berichten
2.967
Waarderingsscore
258
Sinds de laatste update van WiseDiskCleaner (ik weet het, ligt gevoelig hier over al dan niet gebruik) gaat deze software er wel erg stevig in. Eén ding krijg ik niet onder controle: wanneer WiseDiskCleaner gedraaid heeft, zet die in mijn verkenner de snelle toegang terug standaard en moet ik nadien de mappen terug toevoegen die ik "snel" wil gebruiken. Heeft iemand hier hetzelfde probleem en/of de oplossing? Waarschijnlijk moet er ergens iets uitgevogeld worden maar ik vind het niet. Thanks folks.
 
Ik kan je dit zeggen dat ik de nieuwste versie gebruik en dat deze het prima doet.
Was het eerst met Wise DC zo, dat LastPass ook alle gegevens miste na reinigen, maar nu blijft mijn e-mailadres netjes aanwezig.
 
Ik had vandaag onder andere een probleem met WiseDisk cleaner op één van mijn laptops. Deze had waarschijnlijk alle pictogrammen van mijn snelkoppelingen verwijderd. Dit was op mijn laptop na een volledig nieuwe windows installatie. Waarschijnlijk iets te veel aangevinkt want daarna opnieuw ingesteld en het probleem was opgelost.
Mijn desktop en een 2e laptop hadden dit probleem niet. Ik gebruik WDC nu ongeveer een half jaar en weinig problemen tegen gekomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan