• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wizzard probleem oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep dat staat erin ,3 mapjes Hives , Logs ,en Quarantaine alleen alle 3 leeg ,geen verdere info
 
Download de
5925391bc2e6f-EmsisoftEmergencyKit_100.ico_16x16.png
Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe".
  • Klik vervolgens op de knop "Install" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is opent de map "C:\EEK" dubbelklik op "Start Emergency Kit Scanner".
  • "Emsisoft Emergency Kit" gaat de "definities laden" wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u in op "Malware scan" wanneer u de melding "op PUP's mee scannen" krijgt klikt u op "Ja".
  • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Geselecteerde in quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht geplakt of als als bijlage.
(Het logbestand is tevens terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam a2scan_130711-154142.txt)
 
Tja, als dat zo makkelijk was , heb de Emsisoft Emergencykit .exe al 2x opnieuw moeten starten
op het moment dat de Malware scan bijna op 100% zit start de Computer weer vanzelf op.
waarbij deze melding nog te voorschijn kwam,
Some files could not be created Please close all Application ,re-boot Windows ,and start this installation
het rare is als ik bij de Malware scan zit tot 98 % dan start de Computer weer opnieuw op is nu al de 3e keer achter elkaar ,zit dan in een soort loop.
zal het vanavond nog eens proberen, jou Tekst en uitleg zijn perfect 👍👍
 
Ik had Speccy al laten draaien en inderdaad de temperatuur was wat aan de hoge kant.
vandaar dat ik het vanavond opnieuw probeer als de Laptop wat is afgekoeld ,en ikzelf ook🍺🍺
 
Provider Ziggo ,modem laatste nieuw model
ik heb het kunnen laten lopen, Emsisoft Emergency Kit ,maar helaas nadat Malwarescan klaar was waren er geen items om aan te vinken zal je effe de voorbeeldjes erbij doen.
het was toch de temperatuur die lastig begon te doen.
ik ben toch aan het denken om een nieuwe Computer aan te schaffen ,er wordt niets gevonden blijven weinig Opties open
 

Bijlagen

  • voorbeeld 1.jpg
    voorbeeld 1.jpg
    210 KB · Weergaven: 5
  • voorbeeld 2.jpg
    voorbeeld 2.jpg
    107,9 KB · Weergaven: 6
Wat voor notebook heb jij nu dan - merk en type.
Ik zelf heb via Marktplaats een refurbished Lenovo Thinkpad T540p gekocht.
Supersnel met i7 4e generatie op 2,8 GHz.
Kostte € 395,00
 
mooi snel notebookje heb je daar.
en Refurbished is bekend bij mij ,je kunt er een mooi systeempje laten samen stellen voor weinig.
ik heb dan ook maar een gewone Laptop niets bijzonders,maar ben er wel te zeer aan gehecht
we kijken even de kat uit de boom.
heer Abraham54 bedankt voor het meedenken, 👍 we hebben zowat alles geprobeert
 

Bijlagen

  • Laptopje.PNG
    Laptopje.PNG
    10,4 KB · Weergaven: 4
Dell Latitude E5440
oud en degelijk
 
Vreemd dat jij met dat zakelijke notebook zulke rare dingen beleefd.

Begin er eens mee de modem van Ziggo te resetten.
Dus met een pin in het resetgaatje drukken totdat de modemleds knipperen of datzelfde doen indien de modem over een resetknop beschikt.
Hierdoor wordt de DNS in de modem naar standaardinstellingen teruggezet.
Let wel, de modem enkel uitzetten reset niet de DNS.
 
dat was het eerste wat ik had gedaan ,zelfs meerdere malen om te checken of het enige invloed had,
verbinding is vrij stabiel ,doet wat het moet doen.
het probleem is ergens begonnen tussen build 1709 Creaters update 17 Oktober 2017
en de Mei Update 1903 ik vermoed zelf in de 1804 build ??
hij heeft altijd prima gewerkt,zou ik hem gewoon aan laten staan doet alles normaal ,met uitzetten en weer opnieuw Opstarten krijg ik weer de foutmelding.
mijn eerste gedachte was ,het ligt in de opstart sectoren,of in de voeding,maar helaas ook daar is niks geks te zien.
Tja en alles opnieuw installeren ,was veel werk maar heeft ook niet geholpen
 
Ik zelf heb positieve ervaringen met het repareren van Windows computers met Windows Repair van Tweaking com.

Ik gebruik voor de reparatie bij voorkeur de actuele portable versie van Windows Repair: Tweaking.com - Windows Repair Free/Pro
Na het downloaden dient de map tweaking.com_windows_repair_aio.zip eerst uitgepakt te worden.


Belangrijk: de reparatie dient in Veilige Modus gedaan te worden.


Veilige Modus


Start in jouw normale werkomgeving Repair_Windows.exe op en klik vervolgens op de kop Reboot to Safe Mode


De reparatie van de Windows update:


Het makkelijkst is het de map Tweaking.com - Windows Repair op het bureaublad te plaatsen, maar de map Downloads is ook goed.

In Veilige Modus klik je de map Tweaking.com - Windows Repair open en klik je met rechts op Repair_Windows.exe en kies je voor "Als administrator uitvoeren".

Allereerst wordt daarna gecontroleerd of alle vereiste bestanden in de map aanwezig zijn; daarna start het hoofdvenster.

5a5b27f9a46cd-Naamloos1.png


Klik nu meteen op de knop Jump to Repairs

5a5b2873bdfc2-Naamloos2.png


Klik nu op Open Repairs

5a5b28c4d74e9-Naamloos3.png


Jij bent nu in het reparatie hoofdvenster.
Heb je meer problemen in Windows - dan kan je ervoor kiezen om een gehele reparatie uit te voeren.

Is het enkel de Windows update, die gerepareerd moet worden, zie dan het volgende venster hoe dat te kiezen.

5a5b298cd9d25-Naamloos4.png


Kies in het uitklapmenu voor Windows Updates en klik daarna op de knop Start Repairs.
Waar je ook voor gekozen hebt - de reparatie neemt altijd tijd in beslag - wees dus geduldig.

Jij gaat dus voor de volledige reparatie!

Is de reparatie klaar, dan wordt dit aangegeven in een nieuw venster, waarin staat vermeld, dat de computer opnieuw opgestart dient te worden.
Klik op de knop OK om het opnieuw opstarten te activeren.


Ik ben benieuwd of dit alles weer naar normaal brengt.
 
Ja ,ok ook hij is aan de gang ,meld me weer als het gereed is
heer Abraham54 thanks voor de voorbeeldjes ,het gaat helemaal zoals als het moet Toppie
 
zie zo het programma heeft een tijd gelopen , portable versie van Windows Repair
het is precies zo gegaan als Abraham54 heeft uitgelegd ,er kwam van alles voorbij ,heel interessant om te zien, helaas met dit hier in te typen is de Computer toch weer opnieuw opgestart.
Deze Optie kunnen we dus ook wegvinken.
Op naar de volgende ,we blijven positief :innocent:
 
het opstarten is voor zover geen probleem.
maar als ik wat werk wil doen of zo als nu dan is de kans aanwezig dat hij zomaar opnieuw opstart.
Ben nu als laatste Optie op de site van Dell aan het neuzen of daar misschien iets is te vinden
zo gauw er wat nieuws is laat ik het je weten,blijf toch positief en zoeken waar het zit
 
Probeer nu of het volgende nu wel wil:

download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zullen twee logbestanden - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
.

Voeg beide logs toe aan jouw volgende antwoord.

Hoe de logs bij te voegen, kijk dan hier:
 
Helaas ,nog steeds niet gelukt zelfde probleem als in de beginpost
ik krijg het wel geïnstalleerd naar het bureaublad ,en zo gauw het wordt aangeklikt ,loopt heel even een scanprogramma , en dan is weer alles verdwenen.
alles wat zou kunnen storen is uitgeschakeld ,dus een moment van zeer kwetsbaar zijn , maar ja wat wil ik anders
het zelfde probleem heb ik ook op de Dell support pagina , als ik daar een diagnostiek programma wil starten ,loopt het ook niet verder.
ik heb nog een lange weg te gaan ,helaas
nieuwe uitdagingen of Tips blijven welkom
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan