• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wizzard probleem oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.
het is toch niet te geloven , weer noppes nada
krijg toch weer de melding: Kan de uitgever niet bevestigen
ondanks de Prima Tip
we zoeken verder 🤪
en blijven Positief
 
Oké de stand der uitgeschakelde dingen zo laten en dan met jouw andere computer FRST vers downloaden en via USB-stick naar de ongezonde PC.

Start dan vanaf die USB-stick FRST met administratorrechten op.
 
durf het bijna niet te zeggen , maar ook dat met administratorrechten op een SanDisk 32 GB
komt heel even in beeld ,en dan valt alles weer weg ,en ja hoor met alweer die r......t... melding
Kan de uitgever niet bevestigen, waar kan ik graven dat die melding nooit meer terug komt.
in de beveiliging van de Browser???
 
Volgens mijn inzichten heeft het niks met jouw browser te maken, maar met groepsbeleidinstellingen.
Daatom ook het de logs nodig van Fahrbar, omdat de fix dat kan repareren.

Klik op de stick FRTST.exe met rechts aan en kies Eigenschappen.

Klik bovenin op de tab Compabiliteid en zet onderaan een vinkje bij Dit programma met administratorrechten uitvoeren.

Probeer het daarna nogmaals.
 
🤕
Oké, precies volgens instructie alles zo gedaan als uitgelegd.
resultaat , er start heel even een venstertje op dat heel graag wil gaan scannen en nog iets anders
helaas stopt het al na enkele secondes en dan is het Logo van FRST.exe weg en kan ik niks meer doen, ook opnieuw erop zetten heeft geen zin, er is iets wat flink tegen werkt, terwijl ik alles eraf gedaan heb, virusscanner weg , malware weg, cleaner weg
lukt nog steeds niet
 
Klik Opties open, dan Bijwerken en beveiliging kiezen.

Klik nu in de linker kolom op Systeemherstel en kies de eerste of de tweede optie.

Zorg ervoor dat de machine niet met internet is verbonden.


Een laatste vraag: waar heb jij de oorspronkelijke installatiemedia vandaan?
 
Systeemherstel is ook een optie, ben nog in afwachtende houding.
ik doe je er nog een bestandje bij , mag je eens raden wat dat nou weer is 🤔
 

Bijlagen

  • Module wat.PNG
    Module wat.PNG
    13,1 KB · Weergaven: 4
Dat is een typische Windows melding dat iets wat Windows wou doen niet kon of toegestaan is.

Vertel nu ook waar jij de Windows 10 installatie media vandaan hebt gehaald.
 
Ik heb deze Dell Latitude E5440 kant en klaar overgenomen van een Collega op het werk
hij was bedrijfsklaar om er alles mee te kunnen doen.
alles was erop gezet om er mee als bestuurslid mee te werken ,dus Officepaket , en nog vele andere Opties voor het geval dat je ze nodig zou hebben
de ellende begon na de grote Mei update, van te voren werkte alles Subliem
 
Dat vind ik dan toch een raar verhaal.
Had jij toen al Bullguard als antivirus erin zitten?
 
Ja, dat zat er al op
ik heb alleen de verlenging betaald,
ik moet zeggen het werkt prima , ik heb zelf als enigste de Malwarebytes premium erop gezet
maar dat is een tijd geleden.
heer Abraham54 , ik denk dat we dit probleem even onhold moet gaan zetten, ik ben bezig met Dell support ,en als ze gaan mee werken wil ik deze laptop naar hun technische dienst opsturen
voor verder onderzoek.
ik zal dan verder corresponderen met U via deze of Piepcomputer ,indien U dit goed vind👨‍🔧
 
Is er dan nog garantie op die laptop?
Want anders gaat het je waarschijnlijk wel geld kosten.
 
🥳🥳🥳🥳

En Ja hoor, OPGELOS,OPGELOST HIP HIP Hoera
Dit heeft wel erg lang geduurd , maar uiteindelijk doorzetten en niet opgeven met wat hulp van heer Abraham54
Kan nu eindelijk weer wat slaap inhalen.
De laatste optie is toch maar weer de Beste geweest, laptop open schroeven en alles er uit halen.
en schoonmaken ,en wat blijkt de harde schijf deugde niet, hoe ben ik daar achter gekomen ? gewoon naar de Computerzaak een nieuwe SSD schijf gekocht en deze erin gezet, als Test
En wat schetst mijn verbazing, ik kan weer normaal met de laptop werken zonder dat hij opnieuw opstart
alles opnieuw installeren en uitzoeken heeft wat tijd gekost.
Man,man wat is hier iemand heel blij.
het ergste is dat schijfcontrole en andere bronnen geen foutmelding gaven over de slechte harde schijf.
Dus hou ik altijd in het achterhoofd , de voeding , koeling en harde schijf .
vrienden er mag nu een slotje op als zijnde Opgelost en veel grijze haren erbij.🍹🍾🍻
 
Ik kan me heel goed voorstellen dat jij nu opgelucht bent.
Wie verwacht nu, dat een op het oog gezonde SSD de oorzaak is.

Welk merk SSD heb jij er nu inzitten?
 
de nieuwe schijf is een Samsung , serial ata/600
deze gaat wel een tijdje mee
de oude schijf was toch al een oudje zo gezien 2014
wat ik niet begrijp is dat er geen programma is die de gezondheid van je harde schijf voor 100% kan controleren, zodat je weet wat er gaande is.
 
CrystalDiskInfo leest de S.M.A.R.T. gegevens van SSD's en HD's.

 
Beste Forummers

Even wat bij praten, mijn Laptopje presteert weer als vanouds, het was bekend dat ik in het begin wat probleempjes met iedere keer maar weer opnieuw opstarten, dit is gelukkig niet meer gebeurt, sinds er een nieuwe Harde schijf in zit.
Waar ik me het meeste aan erger is de wijze waar Microsoft omgaat met de Problematiek. ze dragen oplossingen voor die je zelf ook al had bedacht.
Ik had ze al toegang verschaft om eens op mijn Laptop te kijken waar dat probleem vandaan kwam,daar vallen je toch de schoenen van uit met de mededeling, U heeft al vanalles geprobeert ,helaas kunnen wij op dit moment niets voor U betekenen , ja dank je de koek koek
Ik heb altijd gedacht daar werken hele slimme koppen bij Microsoft, maar hier op het Forum zitten veel slimmere mensen met echt verstand van Computers
mijn dank gaat uit naar heer Abraham54 die zich helemaal had vast gebeten in mijn probleem , en de meeste Oplossingen had aan gedragen ,Chapoo en Dank
 
Ik ben blij voor je dat de nieuwe SSD alles heeft opgelost.

Ik heb ook jou graag geholpen en wens je weer veel plezier met jouw computer. Happy Surfing.
Dit topic zal ik sluiten en op Opgelost zetten.
59c653a6037c7-p4193510.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan