• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

word document niet te openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

igor

come back member
Lid geworden
9 feb 2006
Berichten
2.187
Waarderingsscore
176
Ik heb een word document, welke ik met geen mogelijkheid kan openen, heb
al verschillende (gratis) reparatie software geprobeerd.
Ook lukt het niet om in het word bestand met ""openen en repareren"" .
Ik heb hem ook als RAR ingepakt, maar blijft niet te openen.
Iemand nog een suggestie?
 

Bijlagen

  • Vacantie Pyreneeen juni 2006 b.doc
    12,2 KB · Weergaven: 18
het betreffend bestand is beschadigd en kan niet worden hersteld... althans dit vermeld Neat Office .
Neat Office is een gratis app op te halen via de store .

Ashampoo_Snap_vrijdag 19 juli 2019_18h54m07s_003_.png
Ashampoo_Snap_vrijdag 19 juli 2019_18h54m23s_004_.png
 
Helaas met een betaald programma lukt het wel, maar dat zijn deze 2 pagina's me niet waard...i \k hoopte zelf een oplossing te vinden.
 

Bijlagen

  • moeilijk (1).jpg
    moeilijk (1).jpg
    447,3 KB · Weergaven: 9
@Emi - jij geloofde in het aanbod van de NeatOffice App?
https://www.********.nl/threads/opp...-office-in-de-windows-store.26075/#post-63941

@igor - mijn Office 2013 probeert het bestand te repareren, dat kan nog even duren denk ik.
 
ik ben zeeeeeeeeer benieuwd!
 
ik had of beter gezegd heb deze juist enkel opgehaald om dat .doc te openen maar helaas dus het mocht niet baten .. het Ashampoo office pakket dat ik gebruikt zag enkel maar rare tekens..daarom dacht ik laat me eens een andere proberen ..heb deze Neat al weer verwijderd ..
 
die rare tekens zie ik ook als ik met kladblok of met wordpad open
 
Jammer: Microsoft Office kan dit bestand niet openen omdat bepaalde delen ontbreken of ongeldig zijn.
 
vraagje...waarom wel met een betaald programma, wat hebben zij dan, wat wij niet hebben?
 
Laat ik dit zeggen dat ook al betaal je, dan nog is het af te wachten of zo'n tool daadwerkelijk doet wat het beloofd.

Jouw handtekening bevat een link naar een US-afbeeldingenserver - die heeft inmiddels jouw afbeelding verwijderd.
Ga IMGDUmper gebruiken als afbeeldingenserver - is van TransIP en al jaren een betrouwbare afbeeldingenserver!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan