• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Word97-documenten gebruiken in Windows10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ruud Muschter

Junior lid
Lid geworden
7 dec 2013
Berichten
55
Waarderingsscore
6
Beste mensen, ik overweeg om van Windows7 over te stappen op Windows10. Nu werk ik tot op heden met Word97. Als ik Windows10 installeer, kan ik dan een daarmee gemaakt document gewoon openen en bewerken? Zit er daarvoor een ingebouwde tekstverwerker in Windows10? Dank voor jullie reacties.
 
Zeker een goede keus om te upgraden naar Windows 10, zeker nu het nog steeds gratis kan.
 
Beste mensen,

Moderator, mijn excuses, voor zover nodig. Had al een bericht geplaatst, maar kon het niet terugvinden. Hierbij opnieuw voor de zekerheid. Als ik Windows10 op de pc zet, kan ik dan met een ingebouwde tekstverwerker de .doc-bestanden openen die ik met Word97 heb gemaakt? Zo niet, kan ik dan een free office/tekstverwerker installeren? Dank voor jullie reacties. :)

Zie net, dat ik in een ander Forum had geplaatst. Negeer s.v.p. huidig bericht.
 
Laatst bewerkt:
Bericht: over je naam zweven, en in de pop-up op je avatar klikken. Daar onder 'Post' kan je je berichten altijd terug vinden.
 
@Ruud Muschter,
591ec03aecb0a-smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Ik raad jou aan om niet voor Apache Open Office of het betere Libre Office te gaan, dit zijn behoorlijk omvangrijke programma's en wil je alleen Wordt, Excel en PowerPoint kunnen openen, dan is Free Office 2018 de betere keuze.


N.B.: jouw originele bericht is toegevoegd aan deze discussie.
 
Zowel met een OpenOffice versie als met de betaalde versies van Microsoft. Tot en met de nieuwste kan je .doc bestanden openen en zelfs maken.
 
Inmiddels had ik voor de zekerheid het vrije Office-programma WPSOffice gedownloaded. Maar zonder het nog geïnstalleerd te hebben, liep mijn pc vast. Het beeld was zwart. Linksonder zag ik half-en-half een witte balk. Ik gaf daarop CTRL-ALT-DEL, en daar stond de optie of ik het WPSOffice-prog wilde stoppen. Dit, terwijl ik het dus niet geïnstalleerd had. Ik liet het stoppen, en kon vervolgens weer het Bureaublad terugkrijgen.
 
HIER heb ik voor weinig geld al een aantal keren Office 2019 opgehaald. Dan ben je voor geruime tijd weer "bij".
 
Die link vond ik een tijd geleden op "TenForums"
 
Inmiddels had ik voor de zekerheid het vrije Office-programma WPSOffice gedownloaded. Maar zonder het nog geïnstalleerd te hebben, liep mijn pc vast. Het beeld was zwart. Linksonder zag ik half-en-half een witte balk. Ik gaf daarop CTRL-ALT-DEL, en daar stond de optie of ik het WPSOffice-prog wilde stoppen. Dit, terwijl ik het dus niet geïnstalleerd had. Ik liet het stoppen, en kon vervolgens weer het Bureaublad terugkrijgen.

Ik heb jou de link gegeven naar een supermodern gratis Office pakket en dan ga jij WPSOffice installeren,
een MSOffice kloon uit China, enkel Engelstalig en na enige tijd krijg je gratis reclame erin!
 
HIER heb ik voor weinig geld al een aantal keren Office 2019 opgehaald. Dan ben je voor geruime tijd weer "bij".
Ik werk ook al geruime tijd (bijna twee jaar) met die site, (nog) steeds zonder problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan