• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

XP installatie. Geen uela gevonden, setup kan niet doorgaan.

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 166019
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 166019

Gast
Al ander topic over dat Rufus Iso niet op stick krijgt, dit dus even net wat anders (ff voor geval dat....). Iso gedownload van het net, krijg die wel er mee op een usb stick gezet, maar met installeren krijg ik de melding dus dat uela niet gevonden wordt, en setup niet door kan gaan. Zoiets eerder bij de hand gehad, toen extra uela files op stick gezet, pc tijd van de stroom, weet niet meer precies wat nog meer misschien, maar kreeg toen opgelost. Krijg 'm nu er alleen niet mee aan de gang. Lees ook dat je deze melding kan krijgen als de iso niet legaal is. Zou in dit geval kunnen, maar niet bewust illegaal gedownload, en heb dus zelf een activatie nummer. Iemand idee, of tips voor mijn vorige topic ?
 
kweet niet wat jij allemaal doet maar hier start de installatie van de xp home waar ik u in je eerdere post een download link geplaatst heb wel op .. hier is vervolgens de installatie gelukt ..
Ashampoo_Snap_maandag 30 maart 2020_18h06m55s_011_.jpg

*ik onthoud me verder van verdere commentaar .. maar deze iso is dus goed te gebruiken ..
is wel een Engelstalige XP *ben vergeten aan te geven dat ik deze in het Nederlands wilde gebruiken !
 
Laatst bewerkt:
Uela text helemaal gescrambled leek wel, probeer nu nieuwe. Maar originele iso dus dan niet meer. Iso gemaakt van oude installatie was eula wel goed, die werkte niet, dit zal ook niet dan dus denk ik, maar proberen het maar 's.
 
Met juiste eula files gekopieerd en omgezet naar iso file, krijg ik het ook met rufus niet op een usb (can't patch bootfiles etc etc).
 
geef me je email adres eens door via een pb ..
je krijgt vervolgens dan van me een ongerepte Windows XP home NL 32 bit via wetransfer ..een licentie dien jezelf te hebben .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan