• Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xp opnieuw installeren.

Dennis22

Gevestigd lid
Ik ook, anders weet ik 't echt niet meer...
Maar wat ik zo vreemd vind, ik heb er niks aan gedaan verder en normaal start ie windows zonder problemen, en ineens begint ie over het geheugen oid..

EvC

Nieuwsgierig Aagje
PAE is provided by Intel Pentium Pro (and above) CPUs - including all later Pentium-series processors except the 400 MHz bus versions of the Pentium M, as well as by other processors such as the AMD Athlon and later AMD processor models with similar or more advanced versions of the same architecture.

Bron

Dennis22

Gevestigd lid
Ik dacht ik zet 't ff op stickje met Rufus.. maar moet echt op een dvd wil de Notebook 'm pakken...
Eerst maar ff achter stapel Dvd's aan!

EvC

Nieuwsgierig Aagje
Waarschijnlijk gaat het je niet lukken om een hedendaagse lichtgewicht Linux (die nog volop support krijgt) te installeren met een non-PAE processor.
En mocht Bodhi Linux lukken: ik vind het een draak van een distro die niet lekker werkt.
Het zou zonde zijn als je Linux interesse hierdoor volkomen in duigen zou vallen.
Wellicht toch maar een PC'tje zoeken met iets modernere hardware (2de hands bijvoorbeeld)?

Nieuwste berichten