1. Deze website gebruikt cookies en vergelijkbare technologieën. Dat houdt in dat wij het gedrag van bezoekers verzamelen, gebruiken en met derden delen om u een optimale gebruikerservaring te bieden. Cookies van derden kunnen worden gebruikt om advertenties te tonen die aansluiten op uw interesses. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xp opnieuw installeren.

Discussie in 'Windows XP' gestart door Dennis22, 11 jul 2017.

1. Dennis22

Dennis22 Gevestigd lid

Klopt Abraham

2. Abraham54

Abraham54 Administrator Medewerker

3. Dennis22

Dennis22 Gevestigd lid

Thanks! Ga er direct mee aan de slag..

4. Dennis22

Dennis22 Gevestigd lid

Ik dacht ik zet 't ff op stickje met Rufus.. maar moet echt op een dvd wil de Notebook 'm pakken...
    Eerst maar ff achter stapel Dvd's aan!

5. EvC

EvC Nieuwsgierig Aagje

Waarschijnlijk gaat het je niet lukken om een hedendaagse lichtgewicht Linux (die nog volop support krijgt) te installeren met een non-PAE processor.
    En mocht Bodhi Linux lukken: ik vind het een draak van een distro die niet lekker werkt.
    Het zou zonde zijn als je Linux interesse hierdoor volkomen in duigen zou vallen.
    Wellicht toch maar een PC'tje zoeken met iets modernere hardware (2de hands bijvoorbeeld)?

6. gouwepeer

gouwepeer Vaak hier

7. Dennis22

Dennis22 Gevestigd lid

Gek genoeg kon ik gisteravond ineens Windows 7 Starter installeren zonder problemen, via een Windows 7 installatie cd..

Deel Deze Pagina