• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Youtube-Er is een fout opgetreden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gavrilo

Gevestigd lid
Lid geworden
16 jul 2014
Berichten
234
Waarderingsscore
0
Beste leden,


Ik heb mijn pc 2 dagen uit het stopcontact gehaald. Na terug op te starten en Youtube op te starten krijg ik nu vaak deze foutmelding; 'Er is een fout opgetreden, probeer het later opnieuw (afspeel-id...).
Dit gebeurt enkel bij het opstarten, duurt een paar seconden en dan verspringt het automatisch naar het filmpje.
Het is ook niet bij elke video. Ik heb al alles geprobeerd wat Youtube mij aanraadde; Chrome verwijderen, router heropstarten etc...

Wat kan ik nog meer doen?
 
Download
51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.png
MalwareBytes Anti-Malware.

  • Installeer MBAM via rechtsklik op mbam-setup.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • Klik in het menu van Malwarebytes ANTI-MALWARE op Instellingen" en daar op "Detectie en Bescherming" en zet vervolgens een vinkje bij "Scan naar rootkits".
  • Klik vervolgens op de knop Scan nu om een bedreigingsscan uit te voeren.
  • Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates, klik hier op "Nu bijwerken als er beschikbare updates zijn.
  • De scan wordt nu automatisch gestart,wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.

  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
  • Klik vervolgens op de knop Exporteer en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.

  • Wanneer er wel bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Acties toepassen.
  • Bij de melding om de computer opnieuw op te starten klikt u op Ja / Yes.
  • Open na de herstart MalwareBytes Anti-Malware en klik bovenaan op Historie en selecteer Programmalogboeken.
  • Klik op de nieuwste Scan Log.
  • Klik op "Exporteer" en kies de optie "Tekstbestand (*.txt)".
    5557b93ba94ab-Malwarebytes_Exporteer_ScanLog.png
  • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog.
  • Kies bijvoorbeeld het bureaublad als opslaglocatie en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    532aab157609a-MBAM-Scan.png

MBAM-Log posten:
  • Kopieer nu de inhoud van het zojuist opgeslagen log en plak dit in uw nieuwe antwoord erbij.


Indien jij MBAM meteen als gratis versie wil gebruiken in plaatst van de veertien dagen durende demo met al zijn toeters en bellen te gebruiken, kijk dan hier
 
Ziezo
 

Bijlagen

  • MBAM.txt
    1,4 KB · Weergaven: 7
Dat is alvast een goed gegeven.
We kijken verder.


Stap •1•
Download
536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.png
AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie
RunAsAdmin.jpg
Als administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen.
  • Wanneer de scan gereed is, kijkt u eerst hoeveel meldingen preinstalled er staan - desgewenst haalt u daar eerst de vinkjes weg.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

Stap •2•
Download het
51e281a62c183-Junkware_Removal_Tool_icon_Canned_1351185104.png.jpg
Junkware Removal Tool


Ga daarvoor naar


en klik daar op de linker groene downloadknop.


Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden of anders naar het bureaublad verplaatsen!

Opmerkingen:

  • Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.
  • Het is raadzaam de actieve beveiligingssoftware te de-activeren, zodat mogelijke conflicten met JRT.exe uitgsloten worden.:
  • Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.
  • Dat tijdens de scan van JRT.exe tijdelijk de snelkoppelingen verdwijnen van het bureaublad, is normaal.

Junkware Removal Tool by Thisisu opstarten:

  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op JRT.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10: via rechtsklik op JRT.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".
  • JRT.exe zal daarna Windows gaan scannen.
  • Deze scan kan afhankelijk van de systeemspecificaties soms vrij lang duren, wees dus geduldig.
  • Indien de scan voltooid is, zal een logje (JRT.txt) op het bureaublad opgeslagen worden en automatisch openen.
  • Voeg dit log toe in jouw volgende bericht.
 
Ik krijg sinds een paar dagen soms dezelfde fout, met dezelfde gevolgen: een paar seconden later wordt de video gewoon geladen, tot nu toe nog voor ik 'Meer informatie' kan klikken: Youtube_error.jpg

Ik gebruik Firefox.
Nu dacht ik stevig dat dit te maken had met een 'mogelijk' probleem wat ik had met de Google add-on 'Widevine Content Decryption Module', welke ik een paar uur voordat deze fout optrad had uitgeschakeld. Kan iemand meegaan zo'n vermoeden ?
Ik wil die Widevine add-on namelijk niet snel weer aanschakelen, want er is waarschijnlijk rond de update van hem een nogal vreemde fout opgetreden, waardoor ik een image van mijn systeem moest terug plaatsen.

De foutmelding op Youtube begon bij mij ongeveer op 27 februari.
 
Ik heb dus exact hetzelfde voor. Ik denk niet dat het iets met virussen of dergelijke te maken heeft
Overigens krijg ik die ADW cleaner niet geïnstalleerd, enkel een vernieuwde versie van Malwarebytes.
 
Waarom AdwCleaner niet?
Wordt deze soms tegengehouden door Smartscreen?
 
Waarom AdwCleaner niet?
Wordt deze soms tegengehouden door Smartscreen?
Nee dat niet, echter merk ik bij installeren dat het gewoon een nieuwe versie van Malwarebytes is. Over ADW cleaner niets te vinden.
 
Probeer het nogmaals:


Je moet echter een aantal seconden op het downloadvenster wachten en zeer zeker niet op de downloadknop voor MBAM klikken.
 
Probeer het nogmaals:


Je moet echter een aantal seconden op het downloadvenster wachten en zeer zeker niet op de downloadknop voor MBAM klikken.
Er verschijnt geen downloadvenster. Enkel de downloadknop voor MBAM.
Ook is er geen probleem als ik Internet Explorer gebruik. Hieruit kan ik afleiden dat het probleem bij Youtube of Chrome/Firefox ligt.
 
Dan doe ik vast iets fout want het enige wat gebeurt is een installatie van Malwarebytes, niet ADW Cleaner.
De Defender scan is ook gebeurt.
 
Dan doe ik vast iets fout want het enige wat gebeurt is een installatie van Malwarebytes, niet ADW Cleaner.

Ik heb even 2 vragen voor jou.
1 Gebruik jij nog Windows 7? Want jij het het over internet Explorer.
Want Windows 10 gebruikt standaard Edge.
2 Adwcleaner ook geprobeerd te starten in Explorer?
 
Ik heb even 2 vragen voor jou.
1 Gebruik jij nog Windows 7? Want jij het het over internet Explorer.
Want Windows 10 gebruikt standaard Edge.
2 Adwcleaner ook geprobeerd te starten in Explorer?
1)Ik gebruik Windows 10.
2)Ja dat heb ik ook geprobeerd.
 
Kun je deze wel gebruiken?
Kies hier links voor gratis scannen.
 
Deze kan ik downloaden echter na het starten krijg ik enkel lege tekstvakken te zien, deze knoppen kan ik wel gebruiken enkel staat er geen tekst op...
Nu begin ik me wel zorgen te maken.
 
Jij hebt zeker geen andere laptop of computer in de buurt?
Want anders zou je Eset daar kunnen downloaden en via een usb stick op de computer kunnen starten.
 
Gebruik jij Windows Defender als anti virus?
 
Het kan ook zijn dat die van alles blokkeert.
Ook hebben mensen vaker problemen met Avast in Windows
Als het een gratis versie is, kun je die beter verwijderen en de gratis Windows Defender gebruiken.
Die werkt zeer goed en licht en komt altijd goed uit de test.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan