• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

zeer trage pc, kort met shotdowns.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok. ga ik dat ook nog eens ff doen.
Is alweer een tijdje geleden.
Ik laat het je horen.
Ik wil je wel alvast hartelijk bedanken voor alle advies en hulp!
Ow ja, kan ik nog ff vragen: hoe kan ik ook alweer zien welke progjes ik moet bijwerken / updaten?
Ben het helemaal vergeten hoe ik dat deed :confused: .
 
@Aarie25 , kun jij mij vertellen welke tool ik kan gebruiken om er achter te komen welke progjes ik moet gaan updaten / bijwerken?
 
Hoi, je mag onderstaande ook uitvoeren:

Farbar Recovery Scan Tool des installeren
  • Klik met de rechtermuisknop op
    577bf0efb8088-FRST.png
    FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Jouw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST zal vervolgens verwijderd worden.
 
@Aarie25 , kun jij mij vertellen welke tool ik kan gebruiken om er achter te komen welke progjes ik moet gaan updaten / bijwerken?

Ik heb in het verleden heb ik Secunia gebruikt, maar die wordt helaas niet meer uitgegeven.
Er wordt als alternatie Patch my pc gegeven, maar ik ken dit niet, dus ik weet niet of dit veilig en goed werkt.
 
Patch My PC Updater schijnt het beste gratis alternatief te zijn!
Wel ziet het er een beetje ouderwets uit.

Patch Mijn PC is een ander gratis software updateprogramma dat ik leuk vind, niet alleen omdat het volledig draagbaar is, maar ook omdat het software patches zal installeren - geen geklik en geen handmatige updatecontroles!

Het is gemakkelijk om snel het verschil te zien tussen applicaties die al geüpdatet zijn en applicaties die verouderd zijn, omdat de groene titels aangeven dat de software up-to-date is, terwijl de rode applicaties verouderde programma's laten zien. U kunt ze allemaal tegelijk updaten, of de programma's die u niet wilt patchen uitvinken (of natuurlijk de geplande auto-updates het automatisch voor u laten doen).

Er zijn veel optionele instellingen die u kunt inschakelen, zoals het uitschakelen van stille installaties, het inschakelen van bèta-updates, het dwingen van programma's om af te sluiten voordat ze worden geüpdatet en vele andere.

Patch Mijn PC kan ook werken als een eenvoudig software de-installatieprogramma.

Het enige wat ik niet leuk vind aan Patch My PC is dat de gebruikersinterface niet zo vriendelijk is, maar ik zou het proberen van deze tool niet zomaar overslaan.

Ik vind het erg leuk dat het zo snel werkt, vanaf een flash drive kan worden uitgevoerd en echt automatische updates ondersteunt. Dit zijn zeker de belangrijkste dingen die ik zoek in een software updateprogramma.

Patch My PC Updater zou met alle versies van Windows moeten werken. Ik heb het geprobeerd in Windows 10 en Windows 8 en het werkte geweldig.

 
je zou ook reset this pc kunnen doen hoef je niks te downloaden,creation tool of keys invoeren.

1587206984521.png
 
"Er is een speciaal tool dat programma's uit de ene Windows in de nieuwe Windows weer kan installeren, dat duurt wel even - maar dan heb je alles weer werkend terug. "

Valt best wel mee hoor. Ik heb mijn desktop onlangs opnieuw geïnstalleerd met dat tool (EaseUS PC-Trans). Ik heb een nieuwe windows installatie gedaan en daarna alle programma's teruggezet in zo een uurtje. Zelfs het account en dergelijke word zo overgezet. Dus alleen windows lokaal installeren (zonder internet) en EaseUS PC-Trans. Daarna zet je het account met alle programma's in de nieuwe windows. Dit werkt met alle windows versies vanaf Vista (XP word niet meer ondersteund. Er kan weinig mee misgaan.
 
Hallo allemaal. Ik wil jullie ff allemaal bedanken voor het mee denken en het advies👍.
Ik ben nu best tevreden met de pc, dankzij de inzet van Abraham.
Ik ga dan nu ook niks erop zetten en laat het zo.
Nogmaals mijn dank😌.
 
"Er is een speciaal tool dat programma's uit de ene Windows in de nieuwe Windows weer kan installeren, dat duurt wel even - maar dan heb je alles weer werkend terug. "

Valt best wel mee hoor. Ik heb mijn desktop onlangs opnieuw geïnstalleerd met dat tool (EaseUS PC-Trans). Ik heb een nieuwe windows installatie gedaan en daarna alle programma's teruggezet in zo een uurtje. Zelfs het account en dergelijke word zo overgezet. Dus alleen windows lokaal installeren (zonder internet) en EaseUS PC-Trans. Daarna zet je het account met alle programma's in de nieuwe windows. Dit werkt met alle windows versies vanaf Vista (XP word niet meer ondersteund. Er kan weinig mee misgaan.
In een uurtje😳?? Dat is mooi om te weten, dat het zo snel ging. Ik kan me herinneren, dat ik er heel veel werk aan heb gehad, toen ik eens mijn laptop heb leeggemaakt en alles opnieuw erop gezet. Al die progjes opnieuw installeren...pff, wat een gedoe. Mocht het nodig zijn, kom ik hier terug om advies in te winnen. Maar voorlopig ben ik nog tevreden. Dank je voor je reactie!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan