Discussie Zijn er leden na lange tijd hier weer eens dankzij een e-mail?

Abraham54

Administrator
Team lid
Ik weet dat zonder wij dat wilden, er in totaal een 2500 e-mails zijn verzonden onder de noemer 'Nationaal Computer Forum wants you back!'

Wat er precies in die Engelstalige e-mail staat, dat weten wij ook niet.

Maar ben je na lange tijd weer eens hier en ingelogd aan de hand van zo´n e-mail, laat ons dat dan weten.
En geef ook rustig jouw mening over hoe het forum er inmiddels uitziet.
De laatste keer dat je hier was, was het naar alle waarschijnlijk nog vBulletin dat door dit forum werd gebruikt.

Kate1

Bekend gezicht
Het is mijn gewoonte om regelmatig te kijken of alle vinkjes nog staan waar ik ze gezet heb bij Voorkeuren. Ruim een week geleden was de door mij gekozen taal Nederlands plotseling veranderd in Engels. Ik heb dat weer aangepast én opgeslagen.
Maar daaronder waren een paar keuzes mogelijk wat voor emails ik wilde ontvangen. Nu wilde ik nooit en nooit emails van het NCF ontvangen en dat had ik dus ook aangevinkt. Tot mijn verbazing werden de keuzes mij aangeboden in het Engels, terwijl er verder Nederlandse regels en opmerkingen volgden.

En mijn verbazing was nog groter toen ik zag dat er een vinkje stond bij de mogelijkheid: receive inactivity reminder mails. Dat vinkje heb ik dadelijk weer verwijderd en nu kijk ik dagelijks mijn keuzes na. Misschien heb ik daarom géén mail van het NCF gekregen, maar het is mij zonneklaar dat er iemand in mijn gegevens heeft zitten rommelen!

Nicj56

Vaak hier
Haha, niks gehad. Toch gebruik mijn mailadres nog. Waar dit aan account aan hangt...

predator

Gewaardeerd
Geen mail ontvangen ...was hier een aantal jaren al niet meer ingelogd geweest..begin vorige mnd of iets eerder, weer eens voor de eerste keer .

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan