• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

zo dan

PaulZ

Junior lid
Lid geworden
11 dec 2019
Berichten
68
Waarderingsscore
8
Zo dan, wederom terug uit een koud maar mooi Noorwegen. wel duur daar pfffff biertje 13,50 en tabak 33 euro!! blioj dat ik gestopt ben 8 weet gelee, maar fijn weer in NL te zijn. Zo slecht hebben we het niet. Iedereen een geweldig 2020 gewenst!!!!!
 
Jij ook nog de beste wensen!
Dus jij heb het hier toch beter wat betreft de kou en de prijs van een koud biertje ;)
 
Ja joh, was in zweden geweest en dat was te doen. dus mijn vrouw had het idee noorwegen :) we zijn dr samen uit dat dat eenmalig is :) was vandaag bij de coop, kratje warsteiner 9,99..... heb je daar nog geen glas voor. nee blij terug te zijn en weer te prutsen met computers, en zie mijn vraag over ziggo nas , en htpc in de aan de bar sectie. en ja een apple te koop of te ruil :) maar blij hier weer te zijn. maar qua internet zijn ze in noorwegen wel ver. dat was wel tof.
 
Met een kratje bier voor 10 euro heb je wel langer plezier.
Ja ik heb gezien dat jij meerdere topics hebt geopend.
Wat betreft de topic over de nas, ik denk dat Rubensky jou daar goed mee kan helpen.
 
Zou tof zijn. als die tijd heeft. ben totaal onbekend met netwerken. kan in huis via een eigen router het wel, maar van buitenaf. poort open gezet met portforwarding , ip adres gegeven maar niets. dus tast echt in het duister, sommige zeggen koop een losse nas. maar das geen uitdaging, het moet kunnen. :) eigenwijs dat ik ben
 
Hopelijk kan hij jou daarmee helpen, zodat het gaat werken zoals jij dat graag zou willen.
Alleen is Ruben niet elke dag online, dus hopelijk komt hij deze week nog hier.
 
@PaulZ De beste wensen voor 2020!

Kom maar door met een topic over NAS en netwerken! Leuk dan ga ik je zo goed mogelijk helpen.

PS. Start hem dan wel even in de sectie netwerken. Ik probeer zoveel mogelijk online te zijn.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan