• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Zoek moederbord/processor/geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan wordt het geen 400 euro.
Waar gebruik je dat ding voor?
Vaak is een i7 gewoon een overkill en die zonder GPU is ook prima.
 
Toekomstgericht zit je met een micro-atx moederbord altijd iets beperkter. Heb je in je case geen plaats voor een gewoon atx-moederbord? Als je budget geen probleem is, zou ik voor de 9de generatie CPU gaan (de 9xxx-reeks). Is inderdaad ook wel belangrijk om weten, wat je met de pc doet/gaat doen.
 
Ik heb deze nodig voor mijn 3D Printers, ik wil er 3D mee kunnen tekenen/scannen etc
 
Tja, dan is het of met de GPU die veel cuda cores heeft renderen of met een CPU die veel cores en hyperthreading heeft.
 
dat zegt me niets, wat zou je advies zijn ?
 
Aan je budget vast houden en de best geschikte CPU aanschaffen.
 
Bedankt voor de hulp 👍, ik laat het wel wat horen als ik de nieuwe pc draaiende heb.
 
Dat zou moeten lukken maar let op dat je die ook kan inbouwen in je case!
 
Zeer mooi en snel toestel. Enige bedenking: toekomst gericht zijn de All-in-Ones niet echt handig, je kan er niet makkelijk dingen in aanpassen maar momenteel is dit een top-toestel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan