• Hulpvragenden in dit forumonderdeel worden enkel geholpen door daartoe bevoegde teamleden.
    Dit is belangrijk, zodat de hulpvragende goed geholpen kan worden zonder (goedbedoelde) aanvullende berichten van andere leden.
    Reageren op andermans discussie is daarom uitgeschakeld.
  • De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

zwart scherm Acer Aspire 7750 help me!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mauricebeer

Nieuw lid
Lid geworden
13 feb 2014
Berichten
9
Waarderingsscore
0
hallo,
als ik mijn Laptop aan zet doet hij het gewoon alleen moet ik kiezen of ik windows normaal wil starten of veiligheidmodus(enz). als ik bijv. druk op windows normaal starten lijkt het erop of hij het doet. hij zegt bestanden laden er komt daarna een paar seconden het laadbalkje van windows dat verdwijnt dan weer en verder blijft het beeld zwart. ik heb 1x een aantal uur gewacht tevergeefs. ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Mvg Maurice
 
Hallo Maurice,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Ik heb jouw topic verplaatst.

Start op naar Veilige modus met netwerkmogelijkheid.

Download
51c58e5dea07b-Mbam_resized.png
Malwarebytes MBAM
http://www.malwarebytes.org/mbam/program/mbam-setup.exe

Let op:
  • Malwarebytes MBAM verstrekt nu de volledige versie van MBAM.
  • Zodra het afsluitende installatievenster opstart, kijg je de mogelijkheid de gratis probeerversie van Malwarebytes AntiMalware tijdelijk te gebruiken.
  • Onafhankelijk van welke antivirusprogramma in jouw Windows adviseer ik dan voor de gratis versie te gaan en dus het bovenste vinkje bij de probeerversie te verwijderen.
  • Zodoende zal Malwarebytes MBAM als gratis versie verder te gebruiken zijn
Allereerst:
  • Al meteen na de installatie wil 'MBAM' zijn database opwaarderen toestaan dus.
  • Ook bij herhaald gebruik: eerst Malwarebytes MBAM updaten via de tab 'Update'!
Malwarebytes MBAM opstarten:
  • Sluit nu eerst alle nog openstaande programmavensters!
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op de MBAM -snelkoppeling.
  • Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: rechtsklik op de MBAM-snelkoppeling en dan kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
Doe ook nog het volgende:
  • Zodra het programma gestart is, ga dan naar het tabblad "Instellingen".
  • Vink hier aan: "Sluit Internet Explorer tijdens verwijdering van malware".
Scannen:
  • Bij het starten Malwarebytes MBAM kies je voor 'Snelle Scan'.
  • Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig. Indien de scan voltooid is, klik dan op de knop 'OK'.
  • Klik daarna op de knop 'Bekijk Resultaten' om de resultaten te zien.
Infecties gevonden:
  • Klik nu eerst op OK om de melding weg te klikken
  • Klik vervolgens rechtsonder op de knop Bekijk resultaten.
  • Zorg er nu voor dat alle gevonden infecties aangevinkt zijn, en klik linksonder op Verwijder geselecteerde.
  • Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten.
  • Indien 'MBAM' moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven dan telkens op 'OK' klikken!
  • Daarna zal Malwarebytes MBAM vragen om de Computer opnieuw op te starten - dus sta toe dat de computer opnieuw opgestart wordt.
MBAM-Log:
  • Het log wordt automatisch bewaard door Malwarebytes MBAM en dat kan je terugvinden door in het hoofdmenu van Malwarebytes MBAM op de tab 'Logbestanden' te klikken.
Post aansluitend in je volgende bericht de inhoud van het MBAM-log.
 
het probleem is juist dat ik niet verder dan het zwarte scherm kom.
wat ik ook probeer.
 
dat zal ik zeker proberen. met de usb-stick moet ik gewoon de usb in de computer steken en dan?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In het bios ervoor zorgen dat je dan van die USB-stick kan opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan